129587
۰۴ دی ۱۳۹۶
مربی کشتی آزاد اردبیل:

عدم همدلی مربیان عامل نتایج ضعیف کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی بود

مربی کشتی آزاد استان اردبیل گفت: عدم همدلی مربیان و در کنار آن نبود تمرینات اصولی و عملی عامل نتایج ضعیف کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی بود.

به گزارش کودک پرس ، ادریس طالبی با اشاره به نتایج ضعیف نوجوانان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور اظهار کرد: عدم همدلی مربیان و نیز نبود تمرینات اصولی و عملی عامل نتایج ضعیف کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات تدارکاتی با سایر شهرستان‌ها سبب پخته‌تر شدن کشتی‌گیران می‌شود که متأسفانه نبود چنین برنامه‌هایی برای ورزشکاران ما باعث کسب این نتایج ضعیف شد.

مربی کشتی آزاد استان اردبیل ادامه داد: درباره آرنج‌بندی تیم کشتی آزاد نوجوانان بارها با مسؤولان هیأت کشتی و کادر فنی برای تقویت برخی اوزان صحبت کردم اما هیچ‌یک از آنها مورد توجه قرار نگرفت و در نهایت تیم کشتی نوجوانان با نفرات ضعیف به مسابقات اعزام شد که بزرگ‌ترین ضربه را به تیم زد و باعث سقوط به گروه “ج” شد.

 

طالبی درباره اعزام کشتی‌گیران آزاد نوجوان به مسابقات قهرمانی کشور گروه “ب” گفت: خود من تا شب پیش از اعزام به مسابقات اطلاع نداشتم چه کسانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند وگرنه می‌دانستم از لحاظ آمادگی جسمانی و مسائل فنی کشتی‌گیران اردبیل در تایم اول کم می‌آورند که این نقاط ضعف باید از سوی کادر فنی بررسی می‌شد.

وی بیان کرد: نتایج ضعیف برمی‌گردد به روش‌های نامناسب و نداشتن برنامه‌ریزی برای کشتی‌گیران که سقوط تیم کشتی اردبیل به گروه “ج” را در پی داشت.

مربی کشتی آزاد استان اردبیل اضافه کرد: در بخش رده‌بندی انفرادی محسن ابراهیمی در مسابقه فینال با ناداوری به نشان نقره رسید و موفق به کسب سهمیه تیم ملی شد و مهدی بند امیر نیز توانست به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد که اگر بر روی این ورزشکاران سرمایه‌گذاری شود بی‌شک در آینده از کشتی‌گیران موفق اردبیل خواهند بود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار