129424
۰۳ دی ۱۳۹۶
شناسایى و کمک مستقیما به ٩٨ کودک بر اساس آمار بهزیستى؛

آمار دقیق پرواز همای از کمک‌ به کودکان زلزله‌زده کرمانشاهی/ امیدواریم نهادهای مرتبط به وظیفه خود عمل کنند

پرواز همای پس از اعلام اختصاص درآمد حاصله از کنسرت‌های ۷ و ۸ آذر خود به کودکان بی‌سرپرست، در مناطق زلزله‌زده حضور یافت و بر اساس آمار بهزیستى این کودکان را شناسایى و درآمد کنسرتش را مستقیما به ٩٨ کودک اهدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، همای همانطور که وعده کرده بود بعد از برگزاری کنسرتش در تهران، به شهر و روستاهاى زلزله زده کرمانشاه سفر کرد و همه درآمد خود از آن کنسرت‌ها را به دست کودکانى رساند که پدر یا مادر و یا هر دو سر پرست خانواده را از دست داده‌اند.

 

این کودکان یا خانواده‌ها با کمک مددیاران بهزیستى شهرستان سرپل ذهاب و همچنین تنبور نوازِ محلى منطقه کاک کیوان قلخانى از محله‌هاى فولادی، روستای قره ابلاغ اعظم، شهرستان سرپل زهاب و محلات مختلف، روستای قلعه بهادری، روستای کوئیک عزیز، روستای کوئیک حسن، روستای تپانی، روستای بریموند، روستای نوشیروان، ازگله، بزمیرآباد، روستای هواس احمدی و… شناسایى و معرفى شدند.

این خواننده موسیقی ایران با حضور در مناطق زلزله زده به هر کدام از کودکان یک کارت هدیه با مبلغ ده ملیون ریال و یک جلد کتاب ماهى سیاه کوچولو را اهدا کرد.

 

 

پرواز همای درباره این اقدام خود نوشته است: «شرمنده ایم که کمکى بیشتر از این در توانمان نبود و امیدواریم نهادهای مرتبط به وظیفه خود عمل کنند. سرمای سخت در پیش است و وضعیت زندگی این عزیزان واقعا سخت و نگران کننده. براى خانواده‌هاى داغ دیده صبر و شکیبایى ارزو مى‌کنیم و امیدوارم این قوم بزرگ و عزیز که همواره و در همه ناملایمات تاریخی امیدش را حفظ کرده، این بار نیز با غیرت و بزرگی مثال زدنی اش از این شرایط سخت هم عبور کند.»

بر اساس این گزارش پرواز همای برخلاف برخی از هنرمندان که اقدام به جمع‌آوری کمک های مردمی کرده بودند، بدون جنجال‌های خبری و رسانه‌ای رایج و درسکوت خبری کامل به این مناظق سفر کرد و پس از بازگشتش نیز گزارشی کامل و شفاف از نحوه هزینه‌کرد درآمد کنسرتهایش در تهران، ارایه داد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار