129036
۰۲ دی ۱۳۹۶
افتخاری دیگر برای گنبدی‌ها؛

دانش‌آموز گنبدی قهرمان و فنی‌ترین کشتی‌گیر نوجوان ایران شد+ تصاویر

دانش‌آموز نوجوان گنبدی با قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی کشور به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر ایران شناخته شد.

به گزارش کودک پرس ، ورزش در گنبدکاووس همچون خون در رگ‌های کوچه و محلات جاری است و همه نوجوانان و جوانان این شهر به نوعی با یکی از رشته‌های ورزشی مانوس شده‌اند به شکلی که در هر رشته‌ای که نامش را بیاورید بدون تردید نخبگانی از شهرستان گنبدکاووس در سطح استان گلستان، کشور و حتی در سطح دنیا درخشیده‌اند.

والیبال، سوارکاری و کبدی از یک سو و از سویی دیگر رشته‌هایی همچون تکواندو، کاراته، فوتبال، بوکس، ژیمناستیک، بدمینتون، بسکتبال و کشتی از سویی دیگر تنها بخشی از رشته‌هایی است که نام گنبدکاووس در صدر افتخارآفرینانش همواره خودنمایی کرده است.

یکی از دلایل مهم و اساسی که ورزش در گنبدکاووس بیش از شهرهای دیگر با فروغ و درخشش جوانان و نوجوانان روبه‌رو شده است تلاش‌های جدی و برنامه‌ریزی شده درحوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش است که با برگزاری جدی مسابقات بین مدارس و استعدادیابی حین این مسابقات توانسته نتایج خوبی را برای ورزش گنبدکاووس به ارمغان بیاورد.

 

 

مهدی سعادتی‌فر دانش‌آموز دبیرستان نظامی گنجوی گنبدکاووس است که یک بار دیگر برای این شهرستان افتخار آفرید و در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در استان کردستان با شکست دادن مقتدرانه تمامی حریفان خود علاوه بر قهرمانی مقتدرانه، به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر و ستاره مسابقات کشتی فرنگی کشور دست پیدا کرد.

در این مسابقات مهدی سعادتی‌فر با اقتدار و برای نخستین بار قهرمانی وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد و سیدعلی آل‌نبی دیگر دانش‌آموز گنبدی دبیرستان شهید علی انصاری که کشتی‌گیر عضو باشگاه پولاد گنبدکاووس نیز هست در اولین حضور خود در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام چهارمی کشور شد.

 

این دو دانش‌آموز ورزشکار عضو «باشگاه کشتی پولاد» شهرستان گنبدکاووس تحت نظر مربی زحمتکش و استعدایاب گنبدکاووس و استان گلستان «جواد اندیشه» تربیت شده و توانستد به این مقام‌ها دست یابند.

گفتنی است رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور در گروه «ب»، روزهای پایانی آذرماه در شهر بیجار استان کردستان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها نفرات اول اوزان مختلف شناخته شدند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار