128139
۲۸ آذر ۱۳۹۶
با هدف تامین مسکن ۵۶ خانوار دارای معلول؛

جشن گلریزان ورزشی استان البرز برگزار شد

جشن بزرگ گلریزان ورزشی استان البرز با هدف تامین مسکن ۵۶ خانوار دارای چند عضو معلول در بافت روستایی و تجهیز شیرخوارگاه کوثر با ظرفیت ۹۰ کودک برگزار شد .

به گزارش کودک پرس ، جشن بزرگ گلریزان ورزشی استان البرز توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری هیات پهلوانی و زورخانه‌ای و اداره کل بهزیستی در زورخانه عیاران کرج برگزار شد.

قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در تشریح اهداف برگزاری “جشن گلریزان ورزشی”اظهار داشت: مراسم گلریزان جهت تامین مسکن 56 خانوار دارای چند عضو معلول در بافت روستایی و تجهیز شیرخوارگاه کوثر با ظرفیت 90 کودک برگزار شد که خوشبختانه در محیطی ورزشی توام با جوانمردی و از خود گذشتگی، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

 

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی فرهنگی در حوزه ورزش ساماندهی فرهنگی میادین ورزشی و الگو پردازی از طریق جامعه ورزش بر اساس نظام نامه جامع فرهنگی ورزش می باشد.
شمیرانی اضافه کرد: این برنامه با حضور چهره های سرشناس ورزشی و مسئولین استانی انجام گرفته و استقبال بسیار مناسبی را نیز به همراه داشت.
وی خاطرنشان کرد: کمکهای ورزشکاران، قهرمانان و خیرین حاضر در این برنامه فراتر از حد انتظار بود که نشان می دهد سمت و سوی جامعه ورزش در ایثار و از خود گذشتگی پیشتاز بوده و قهرمانان با الگو از حضرت علی(علیه‌السلام) قافله سالار نوع دوستی می باشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز عنوان کرد: قهرمانان و ورزشکاران البرزی در کمک به مناطق زلزله زده و در عرصه های مختلف این را به اثبات رسانده اند.
وی تصریح کرد: اینها خوبی های برجسته ورزشکاران و قهرمانان است که رسانه ها کمتر به آن می پردازند.
منبع: ایلنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار