128122
۲۸ آذر ۱۳۹۶

جشن یلدا ویژه کودکان در جویبار برگزار شد

جشن ویژه آیین شب یلدا با حضور کودکان و با همکاری آموزش و پرورش در جویبار برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، جشن یلدا ویژه کودکان جویبار با همکاری شهرداری، شورای شهر و آموزش و پرورش در سالن همایش های ارشاد اسلامی جویبار برگزار و در این مراسم ودر یک کار فرهنگی تفکیک زباله از مبداء نیز به کودکان مقطع ابتدائی شهرستان آموزش داده شد.

شهردار جویبار ظهر سه شنبه در این مراسم با اعلام اینکه در راستای ارتقا ء سلامت جسم و روح افراد طرح تفکیک زباله ازمبدا به دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان آغاز شده است ، گفت: موضوع شب یلدا بهانه ای شده که مدیریت پسماند و تفکیک زباله در محیطی شاد با همکاری آموزش و پرورش در جشنی دو روزه آموزش داده شود.

علی  یاری با اعلام اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا با تاکید استاندار در کل شهرها و روستاهای استان آغاز شده است ، افزود: شهرداران باید به صورت هفتگی صورت جلسه ای در این خصوص به استانداری ارائه دهند.

 

 

وی با اعلام اینکه در مرحله اول این طرح ۴۰۰ سطل برای هر محله در جویبار مهیا شده است، خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی تکمیل ماشین‌ آلات برای اجرای بهتر تفکیک زباله در نظر گرفته شده است و همچنین همکاری مسئولان و نهادها در اجرای بهتر طرح موثر خواهد بود.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان جویبار دراین مراسم با بیان اینکه هر کار فرهنگب مبداء و منشاء آن آموزش و پرورش است، گفت: طرح تفکیک از زباله با همکاری و تعامل شهرداری و آموز ش وپرورش در سطح مقاطع ابتدائی شهرستان آغاز شده است.

اصغر رحیمی با اعلام اینکه باید به زباله یک نگاه سرمایه ای شود ، اظهار داشت : آموزش تفکیک زباله به دانش آموزان الگویی برای فضا و محیط زیست پاک در کشور و استان خواهد شد و این آموزشها باید بیشتر در جامعه نهادینه شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار