127932
۲۸ آذر ۱۳۹۶

آموزش ۶۵ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی نسیم حیات مراغه

مدیرعامل مؤسسه قرآنی نسیم حیات مراغه اظهار کرد: ۶۵ قرآن‌آموز در رده‌ای سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در این مؤسسه مشغول آموزش هستند.

به گزارش کودک پرس ، احمد کتابچی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی نسیم حیات مراغه اظهار کرد: ۶۵ قرآن آموز در رده‌ای سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در این مؤسسه مشغول آموزش هستند.
وی، گفت: یادگیری ویاددهی قرآن، پاداش بزرگی دارد و در اهمیت آن همین بس که خداوند از خود به عنوان معلم قرآن یاد می‌کند.

کتابچی، با اشاره به گرایش‌های آموزشی موسسه قرآنی آوای آسمانی تبریز خاطرنشان کرد: قرائت، صوت و لحن، تجوید و مفاهیم از جمله گرایش های آمورزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی نسیم حیات مراغه، از لزوم یادگیری قرآن گفت و ادامه داد: قرآن بزرگترین و مهم ترین نامه یا پیامی است که تا کنون به دست بشر رسیده زیرا فرستنده آن خداوند باری تعالی بوده که خالق ماست و گیرنده آن تمامی انسان‌ها است.

وی، یادآور شد: توجه به معانی و مفاهیم قرآن، دلیل دیگری است که باعث روشن شدن قلب و روح انسان و کسب معرفت در حین تلاوت قرآن می شود هر چند پی بردن به عمق معانی و مفاهیم واقعی قرآن خارج از دسترس برخی از انسانها است، اما در حد توان با رعایت موارد فوق می توان از این دریای بی کران فیض و معرفت کسب ثواب نمود، و روح و قلب خویش را با تلاوت قرآن و دقت در معانی آن تعالی بخشید.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار