127916
۲۸ آذر ۱۳۹۶
با انجام مرحله نهايي رقم خورد؛

رتبه سوم پاس قم در ليگ كاراته پسران ايران

تيم كاراته باشگاه پاس قم با كسب مقام سوم به كار خود در فصل ۱۳۹۶ ليگ كاراته پسران نوجوان باشگاه‌های كشور پايان داد.

به گزارش کودک پرس ، پاس از جمله باشگاه‌های فعال و موفق کاراته در استان قم است که در چند سال اخیر موفقیت‌های متعددی برای ورزش قم به ویژه خانواده بزرگ این رشته ورزشی پرطرفدار رقم زده است و امسال نیز در جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ کاراته رده سنی نوجوانان پسر باشگاه‌های ایران ایستاد.

تیم پاس قم با هدایت ابوالقاسم پایدار در مسابقات این فصل لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور به میدان رفت و کاراته‌کاهای تیم رده سنی نوجوانان این باشگاه در پیکارهای لیگ جوانه‌ که اختصاص به رده سنی نوجوانان دارد، با کسب نتایج موفق و عملکرد مثبت خود همچون سال گذشته موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نهایی شدند اما در پایان رقابت با حریفان رتبه سوم لیگ ایران را کسب کردند.

 

 

این در حالی است که دیدارهای مرحله پایانی لیگ‌های کاتا و کومیته رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان سال 1396 کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن ورزشی غدیر تهران به انجام رسید و نمایندگان قم با عملکرد درخشان خود در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

در لیگ‌های کاتای خردسالان و نونهالان پسر باشگاه‌های کشور تیم‌های کارن قم به مقام قهرمانی دست یافتند و در بخش کومیته تیم پاس قم در لیگ رده سنی نوجوانان دیدار مرحله نیمه نهایی را با نتیجه 12 بر 9 به تیم نام‌آوران سوادکوه واگذار کرد و بدین‌ترتیب فرصت صعود به فینال را از دست داد.

 

در دیگر دیدار این مرحله نیز باشگاه چالاکی با نتیجه 13 بر هفت تیم آکادمی کاراته نریمان را مغلوب کرد و در فینال حریف نام‌آوران سوادکوه شد که در پایان باشگاه چالاکی به مقام قهرمانی دست یافت و بدین‌ترتیب پرونده فصل 1396 لیگ کومیته جوانه پسران ایران نیز بسته شد.

 

تیم پاس قم در حالی موفق به کسب مقام سوم لیگ کومیته جوانه کاراته باشگاه‌های ایران در سال جاری شد که ابوالقاسم پایدار هدایت این تیم را بر عهده داشت و پاس با ترکیب حسین خدری، محمود نعمتی، امیرحسین گل‌بهار، حمیدرضا بهادری، سروش اربابی، محمدجواد بستانی و علیرضا قهرمان به مصاف رقبا رفت.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار