موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
127381
۲۶ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این جشنواره حدود ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

به گزارش کودک پرس ، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت مدارس از چهار سال پیش در راستای استانداردسازی مدارس و دریافت ایزو اجرایی شد، اظهار داشت: از 12 مدرسه استان که برای اجرای این طرح معرفی شده بود 6 مدرسه ممتاز اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: محل احداث هنرستان های جدید استان و میزان تجهیزات موردنیاز برآورد شده است تا در بودجه 97 اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

زارع پور به اردوهای راهیان نور اشاره داشت و بیان کرد: تاکنون هفت هزار و 136 دانش آموز در قالب 19 کاروان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اردوگاه آموزش و پرورش واقع در آبشار یاسوج، گفت: به آموزش و پرورش اجازه داده شود که نسبت به بازسازی و بهره‌برداری بخشی از این اردوگاه اقدام کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امسال جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای پژوهش، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه‌ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و بازارچه‌های درس و کارآفرینی برگزار می‌شود.

زارع‌پور گفت: در سال تحصیلی 95-96 موفق شدیم در بخش پژوهش رتبه نخست، زبان و ادبیات رتبه سوم، فعالیت‌های آزمایشگاهی رتبه دوم، دست‌سازه‌ها رتبه دوم، زبان انگلیسی رتبه سوم و بازارچه‌های درس و کارآفرینی رتبه نخست را در کشور کسب کنیم.

 

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 31 هزار دانش‌آموز در سطح مدارس استان در این جشنواره شرکت کنند و 15 دانش‌آموز به مرحله کشوری اعزام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرای این جشنواره 800 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم، خواستار حمایت مالی جشنواره در مراحل اجرا شد.

 

زارع‌پور با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش از 24 تا 30 دی‌ماه، گفت: برای برگزاری همایش بزرگداشت هفته شورای آموزش و پرورش و تجلیل از شوراهای برتر استان بیش از 47 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار