127363
۲۶ آذر ۱۳۹۶

دشمن از تربیت نسل مبارز و بصیر بیمناک است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای غدیر گفت: دشمن از تربیت نسل مبارز و بصیری همانند شهید قره محمدی بیمناک است.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام خالق بیگلری نیا ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت شهید قره محمدی از شهدای مدافع حرم با بیان اینکه شهید مهدی قره محمدی از رزمندگان تیپ مخصوص صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این شهید والا مقام در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام‌الله علیها) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام بیگلری نیا شهید قره محمدی را نمونه ای از جوانان خودساخته انقلابی دانست که در دفاع از انقلاب اسلامی همیشه آماده و گوشه به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و اظهار کرد: طبق حدیث پیامبر اسلام(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، امنیت نعمتی است که بسیاری از انسان ها قدر آن را نمی دانند، امروز باید شکر گزار نعمت امنیتی باشیم که به پاس خون شهدایی چون شهید قره محمدی برای ایران اسلامی به وجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: غرب و همدستانش در منطقه بدانند جوانان انقلابی و خودساخته ایران اسلامی در برابر هرگونه دسیسه و نیرنگ آن ها کاملا هوشیار هستند و در هر کجای این کره خاکی آماده مقابله با توطئه دشمنان اسلام هستند.

 

 

حجت الاسلام بیگلری نیا با بیان اینکه شهید قره محمدی هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان آمل است، تصریح کرد: مازندران افتخار دارد جزو استان هایی باشد که بیشترین شهید را در دفاع از حرم آل الله داده است ومردم مازندران نشان داده اند در راه دفاع از دین و آرمان های انقلاب اسلامی از همه چیز خود می گذرند همچون خانواده شهید قره محمدی که در داغ از دست دادن فرزند؛ صبر، توکل و توسل پیشه کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای غدیر تاکید کرد: دشمن از تربیت نسل مبارز و بصیری همچون شهید قره محمدی بیمناک است لذا به جنگ فرهنگی روی آورده تا نسل جوان و مبارزه انقلابی را به هرز بکشاند اما نمی داند که در همین جنگ نابرابر ، عزم جوانان برای مبارزه راسخ تر از قبل شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار