127334
۲۶ آذر ۱۳۹۶

حضور کودک بیمار در تمرین پرسپولیس

تمرین صبح امروز پرسپولیس با حضور کودکی که به بیماری قلبی دچار شده است برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، تمرین صبح امروز یکشنبه پرسپولیس ساعت ۱۱:۱۰ در مجموعه ورزشی خیریه عمل زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز شد.

* برانکو ایوانکوویچ در ابتدای تمرین صحبت هایی را در خصوص دیدار برابر نفت آبادان با بازیکنان خود انجام داد. بازیکنان پرسپولیس سپس تمرینات کششی را در غیاب مارکو مربی بدنساز این تیم زیر نظر کریم باقری و سرتن چوک انجام دادند. سرخپوشان سپس تمرین کار با توپ و سانتر از جناحین را انجام دادند. آنها در ادامه فوتبال دست گرمی را در حالی برگزار کردند که تنها یک دروازه بان درون یکی از دروازه ها قرار گرفته بود.

 

* سرتن چوک که روز گذشته اعلام شد به همکاری خود با باشگاه پرسپولیس خاتمه داده است، در تمرین امروز سرخپوشان حضور فعال داشت، از قرار معلوم دستیار ایوانکوویچ پس از بازی با نفت آبادان به کرواسی باز می گردد.

* وحید امیری که با مصدومیت از ناحیه کشاله پا مواجه است و به احتمال فراوان دو دیدار آینده تیمش را از دست خواهد داد، به طور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

 

* شوخی های شجاع خلیل زاده با هم تیمی هایش بارها باعث شد تا صدای خنده بازیکنان پرسپولیس به گوش برسد.

* تمرین امروز که در حضور اصحاب رسانه برگزار شد، مهمان ویژه ای به همراه داشت. ابراهیم، کودک ۱۱ ساله ای که از مشکل قلبی رنج می برد برای تماشای تمرین شاگردان برانکوایوانکوویچ به محل تمرین آنها آمد و با توجه به علاقه ای که به مهدی طارمی دارد، با او گپ و گفتی داشت. مهاجم ملی پوش پرسپولیس پیراهن خود را به وی اهدا کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار