126978
۲۵ آذر ۱۳۹۶
دبیر جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان:

جشنواره لباس کودک و نوجوان بدنبال رفع خلاءهای موجود این حوزه است

دبیر نخستین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان گفت: این رویداد با همراهی حداکثری برندهای این حوزه به دنبال رفع خلاءهای موجود در حوزه طراحی پارچه و لباس کودک ونوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، مینو پدرام اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان علاوه بر رفع خلاءهای موجود، بدنبال ایجاد زمینه های ایجاد ارتباط و تعامل بین طراحان و تولیدکنندگان است تا آثار برتر به تولید انبوه برسند.
وی با اشاره به اعلام شرایط شرکت در بخش مسابقه زنده جشنواره لباس کودک و نوجوان افزود: ثبت نام گروهی برای شرکت در بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان از 20 آذر ماه آغاز شده و گروه‌ها می ‌توانند در قالب تیم‌های سه نفره که شامل طراح، ایده پرداز و دوزنده است، شرکت کنند.
وی ادامه داد: همچین در صورت تمایل برای داشتن طراح پارچه می توانند در قالب گروه‌های چهار نفره در سایت بنیاد ملی مد و لباس و یا با حضور در این مجموعه ثبت نام کنند.

 

دبیر نخستین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان گفت: بر این اساس، گروه‌ها بر اساس توانایی ها خود می توانند تا پایان آذر ماه ضمن ثبت نام و تکمیل فرم، برای حضور در این بخش اقدام کنند.
وی افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام، داوری تمامی گروه‌ها بر اساس سوابقی که از خود در سامانه ثبت نام درج کرده‌اند، انجام شده و 10 تا 15 گروه برای حضور در بخش مسابقه زنده نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان انتخاب می ‌شوند.

دبیر جشنواره لباس کودک و نوجوان افزود: قبل از شروع این جشنواره، نشستی برای این افراد با حضور تولید کننده ها برگزار خواهد شد که در آن نشست در مورد ارتباط با تولید کنندگان آموزش داده خواهد شد.
وی گفت: هدف از برگزاری مسابقه زنده طراحی، جلب توجه طراحان و تولید کنندگان به بخش لباس کودک و نوجوان است تا طرح هایی که قابلیت اجرا را دارند به تولید انبوه برسند و یک جریان فکری برای ورود به بازار کار با همفکری و تعامل میان طراحان و صنعتگران ایجاد شود.
دبیر نخستین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: در بخش لباس زنانه و مردانه می ‌توان تک ‌دوزی داشت ولی در بخش لباس کودک خیلی کم تک‌ دوزی داریم و بیشتر به سمت تولید انبوه می‌ رویم، در جشنواره لباس کودک و نوجوان نیز سعی بر این است تا به منظور رفع خلاءهای موجود در بازار، آثار برگزیده به تولید انبوه برسند تا یک هم‌افزایی و تعامل میان طراحان و صنعتگران به وجود بیاید.
وی با اشاره به تعداد آثار رسیده به جشنواره گفت: تا کنون 500 اثر به دبیرخانه رسیده که پس از داوری اولیه 200 طرح برای اجرا انتخاب شده است.

نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان به همت بنیاد ملی مد و لباس کشور و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران، دی ‌ماه در تهران برگزار می‌شود، همچنین علاقه مندان تا 25 آذر ماه فرصت دارند برای حضور در جشنواره در سایت بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی www.iranmode.com ثبت نام کنند.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار