126632
۲۴ آذر ۱۳۹۶

رسالت اصلی وزارت رفاه مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسالت اصلی وزارت رفاه دستگیری و مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است.

به گزارش کودک پرس از داراب، علی ربیعی در آیین گشایش مجتمع خیرساز دست‌های مهربان که با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستان، خیر پروژه و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی حق مردم داراب است و باید تا هفته تأمین اجتماعی مراحل تکمیل  و تجهیز را طی کرده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تأکید بر حمایت از گروه‌های کارگر در بخش‌های مختلف بیان کرد: بچه‌های کارگر باید زمینی برای ورزش داشته باشند و خانواده‌های کارگران ازلحاظ رفاهی از شرایط بهتری برخوردار شوند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه رسالت اصلی ما دستگیری و مراقبت از معلولان و کودکان بی‌سرپرست است، خاطرنشان کرد: روح دستگیری که از قدیم در ایران وجود داشته باید به‌عنوان انگاره‌ای عمومی در نظر گرفته شود و همه مردم در کمک به نیازمندان کوشا باشند.

 

 

ربیعی همدلی و همراهی مردم در امور جاری را نیاز جامعه امروز ایران دانست و گفت: مجتمع خیرساز دست‌های مهربان با همکاری مردم، دستگاه‌های دولتی و روح خیر جمعی امروز راه‌اندازی شد و شاید هیچ زمان دیگری مثل امروز نیازمند حرکت جمعی و مشارکتی نبوده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: جاماندگان بی‌تقصیر و نیازمندان نباید در جامعه رها شوند و گروه‌هایی که ناخواسته شرایط ناهنجاری را در زندگی سپری می‌کنند باید با همدلی مردم، خیرین و دولت موردحمایت بگیرند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار