126509
۲۳ آذر ۱۳۹۶
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری سومین همایش «کبوتر کوچه‌ها» در آذربایجان غربی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از برگزاری سومین همایش «کبوتر کوچه‌ها» در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کودک‌پرس در ارومیه، اظهار کرد: سومین همایش «کبوتر کوچه‌ها» در آذربایجان غربی با هدف آشنایی نسل جدید با رسالت و زندگی شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که امید است مورد استقبال قرار گیرد.

وی گردآوری مستندات توسط شرکت کننده‌ها در خصوص زندگی و شهادت شهدای کوچه یا محله، ارائه در قالب فعالیت‌های کانون به شیوه‌ای نو و خلاق در 15 دقیقه را نخستین مرحله برای شرکت در این رویداد فرهنگی عنوان کرد و افزود: فیلم آثار شرکت‌کننده‌ها در قالب سی‌دی به دبیرخانه همایش ارسال شده و مشخصات کامل شرکت‌کننده‌ها شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام مدرسه، نام مرکز فرهنگی و هنری بر روی سی‌دی هم باید درج شود.

 

زاهدی افزود: شیوه ارائه می‌تواند به صورت پاورپوینت، کلیپ، طرح دیواری قصه‌گویی و … باشد؛ شرکت‌کننده‌ها می‌توانند به صورت انفرادی و گروه‌های دو نفره و سه نفره در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: هیات داوران نسبت به بررسی آثار و معرفی برگزیدگان استانی اقدام کرده و در نهایت از منتخبان برای شرکت در همایش پایانی که در دهه فجر برگزار خواهد شد دعوت به عمل می‌آید.

 

وی خیابان والفجر دو داخل پارک ملت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را دبیرخانه این همایش عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان و شرکت‌کننده‌ها آثار خود را به این آدرس ارسال کنند تا توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار