126452
۲۳ آذر ۱۳۹۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد: استقبال بی‌نظیر مردم از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: بیشترین مخاطبان اجراهای نمایش کودکان و خانواده‌ها هستند که نشانگر تاثیرات مثبت این جشنواره در گسترش فرهنگ منور رضوی می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از استقبال بی نظیر مردم از یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی خبر داد و افزود : در هر روز از جشنواره چهار نمایش در هشت سانس در دو مکان تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی به روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره با اقدامات صورت گرفته استقبال از جشنواره بسیار چشمگیر و در بسیاری از اجراها با کمبود فضا برای مخاطبان مواجه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : در این دوره استقبال مدارس از جشنواره چشمگیر می باشد و بخش زیادی از ظرفیت صندلی ها به دانش آموزان اختصاص دارد.

درویش نژاد اضافه کرد: بیشترین مخاطبان اجراهای نمایش کودکان و خانواده ها هستند که نشانگر تاثیرات مثبت این جشنواره در گسترش فرهنگ منور رضوی می باشد.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ١٩ الی ٢٢ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی و همچنین بخش خیابانی نیز به صورت همزمان با هفت گروه در شهرستان میناب در حال اجراست.

 

منبع: بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار