125861
۲۱ آذر ۱۳۹۶
مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت شهرداری اصفهان:

خانه انقلاب اسلامی و ولایت محلی برای انتقال بینش ولایی و هویت انقلابی است

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت شهرداری اصفهان گفت: شعار خانه انقلاب اسلامی در سال ۹۶ با عنوان «خانه انقلاب اسلامی و ولایت، خانه ای برای انتقال بینش ولایی و هویت انقلابی به نسل نوجوان و جوان» است.

به گزارش کودک پرس ، ابراهیم عمرانی ضمن اشاره به اینکه خانه انقلاب اسلامی و ولایت با حمایت شهرداری اصفهان، چهارمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد، افزود: رویکردهای اساسی در خانه انقلاب، انتقال تاریخ انقلاب اصفهان به نسل جوان و گفتمان سازی در انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده بودند، موضوعات مختلفی را در بخش گفتمان سازی اعم از تبلیغ و ترویج زندگی اسلامی، دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی و هسته های دانش بنیاد تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

 

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت شهرداری اصفهان تاکید کرد: رویکرد اساسی ما جذب مخاطبان جوان و نوجوان است.

وی اظهارکرد: شعار خانه انقلاب اسلامی در سال ۹۶ «خانه انقلاب اسلامی و ولایت، خانه ای برای انتقال بینش ولایی و هویت انقلابی به نسل نوجوان و جوان» است.

عمرانی گفت: افرادی که تمایل دارند از برنامه های خانه انقلاب اسلامی و ولایت شهرداری اصفهان استفاده کنند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های این خانه به خیابان چهارباغ پایین، خیابان جامی، نبش تقاطع آیت الله بیدآبادی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۸۷۵۳۵ الی ۶ تماس حاصل فرمایند./

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار