125413
۱۹ آذر ۱۳۹۶

اجرای چهار نمایش در نخستین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

همزمان با نخستین روز از یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، چهار نمایش در نوبت صبح در پلاتو آفتاب و فرهنگسرای طوبی در بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، ” سیاره عروسک ” به نویسندگی و کارگردانی امید وحدت پور و محمود فلاحی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش ” دعای باران ” به نویسندگی راضیه ایرانی و کارگردانی مائده آریانوش از مشهد در فرهنگسرای طوبی در ساعت های 9 و 30/10 صبح به اجرا درآمد که مورد استقبال قرار گرفت.

سعید موحدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در نوبت عصر امروز نیز نمایش ” بچه های سقاخانه ” به نویسندگی و کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد در تماشاخانه آفتاب و نمایش ” مسافران کوچک ” به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی از شهرستان میناب هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس در ساعت های 16 و 18 به روی صحنه می روند.

 

وی به استقبال بسیار خوب مردم، خانواده ها و به ویژه مدارس از اجراهای نمایش اشاره و عنوان کرد: همه تمهیدات لازم جهت تسهیل در حضور مردم برای دیدن نمایش ها فراهم شده است.

موحدی افزود: در طول سه روز برگزاری جشنواره در هر روز چهار نمایش به روی صحنه می رود که با توجه به هم زمانی اجراها هر نمایش در دو سانس اجرا می گردد.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 الی 22 آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی با حضور 12 گروه نمایشی برگزار می شود.
 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار