125283
۱۹ آذر ۱۳۹۶

رسانه ترک: انتشار یک عکس، سربازان اسراییلی را در چشم جهانیان خوار کرد

انتشار تصویر رفتار خشونت‌آمیز سربازان اسراییلی با یک نوجوان دستگیر شده فلسطینی، واکنش‌های تندی را در فضای مجازی و رسانه‌های خبری جهان علیه این اقدام غیر انسانی برانگیخت.

به گزارش کودک پرس ، روزنامه استار با انتشار این عکس نوشت: پس از اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، موجی از خشم و نفرت علیه اشغالگران در میان جهان اسلام به وجود آمد و در پی آن مردم سرزمین های اشغالی فلسطین به دعوت جنبش حماس دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند.
به نوشته این رسانه، به دنبال این تظاهرات اعتراضی که به درگیری با سربازان رژیم صهیونیستی منجر شد، متاسفانه 2 فلسطینی معترض شهید، بیش از یکصد نفر مجروح و چندین نفر دستگیر شدند.
استار همچنین اعلام کرد: انتشار تصاویر رفتار خشونت آمیز سربازان اسراییلی با یک نوجوان 14 ساله فلسطینی به نام فوضی الجنیدی موجی از خشم و انزجار در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را باعث شد به طوری که حتی صدای اعتراض بسیاری از کارشناسان غیر مسلمان را نیز در شبکه های تلویزیونی درآورد.
به گزارش ایرنا، پس از اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، تظاهرات اعتراض آمیزی در فلسطین، ترکیه، ایران و بسیاری از کشورهای مسلمان دیگر علیه این اقدام ایالات متحده صورت گرفت.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار