موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
12506
۲۷ آبان ۱۳۹۵

پدر بی توجه متهم به قتل کودک خردسال

مردی اهل جورجیا که کودک خردسالش را ساعت ها در ماشین دربسته رها کرده و منجر به مرگش شده بود به اتهام قتل پشت میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس , روز دوشنبه یک مرد اهل ایالت جورجیا که کودک خردسالش پس از ساعت ها رها شدن داخل ماشین دربسته در اثر گرما جان باخته بود پس از دو سال محاکمه، گفتگو با شهود و بررسی شواهدی که نشان می داد او به عمد کودکش را در ماشین رها کرده به قتل عمد محکوم شد.

او که در زمان محاکمه مغموم و متاثر بود و بارها در دادگاه گریه کرده بود در زمان شنیدن حکمش هیچ احساسی از خود بروز نداد. هیئت منصفه او را در هر هشت مورد اتهامی که به وی وارد شده بود از جمله قتل عمد مجرم شناختند.

کودک 22 ماهه او پس از ساعت ها رها شدن پشت ماشین شاسی بلند او در ماه ژوئن 2014 جان داد. وی گفته بود آن روز فراموش کرده که فرزندش را به مهدکودک ببرد و مستقیم به محل کار خود رفته و متوجه نشده که او هنوز داخل خودرو است.

بازپرسان این پرونده می گویند شواهد بسیاری نشان می دهد که او با چندین نفر روابط نامشروع داشته و تعمدا فرزندش را کشته تا از بار مسئولیت او خلاص شود. دوربین های امنیتی نشان می دهند که که او فرزندش را داخل ماشین می گذارد و کمربند او را می بندد، سپس برای خرید می رود و بر میگردد و به محل کارش می رود. او پس از قفل کردن ماشین پیامی در شبکه های اجتماعی می گذارد با این مضمون که “من پسرم را دوست دارم اما هر دوی ما به زمان هایی برای خودمان احتیاج داریم.” همچنین او چند روز قبل از حادثه در اینترنت، ویدئویی را تماشا کرده بوده که در آن یک سرباز خود را درون ماشین حبس می کند و نشان می دهد که دمای داخل ماشین ظرف نیم ساعت به 47 درجه سانتی گراد می رسد.

وکلای مدافع او می گویند وی در مرگ فرزندش مقصر است اما تأکید دارند که این یک تصادف بوده و جنایت نیست. رأی محکومیت این مرد در ماه دسامبر ابلاغ خواهد شد که احتمالا حبس ابد با یا بدون عفو مشروط خواهد بود.

منبع:خبرگزاری پایگاه خبری پلیس ایران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار