125023
۱۸ آذر ۱۳۹۶

صعود کریمه قم به مرحله نهایی لیگ والیبال نوجوانان ایران

تیم والیبال کریمه قم موفق به کسب مجوز حضور در جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش کودک پرس از قم، کریمه قم امسال در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال پسران و مردان باشگاه‌های کشور است، لیگ‌هایی که در هر سه رده با عنوان جام شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار می‌شود.

در حالی که مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه توسط سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه‌ریزی و برگزار شد، کریمه قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست بود که در پایان رقابت با حریفان خود راهی مرحله نهایی شد.

نماینده والیبال استان قم در راه رسیدن به مرحله نهایی، دیدارهای مقدماتی خود را در شهر قزوین برابر تیم‌های حاضر در گروه نخست برگزار کرد و در نهایت با کسب رتبه سوم این گروه مجوز صعود به دور پایانی را به دست آورد تا همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی باشد.

 

 

این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته اول رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم‌های شهرداری قزوین و شهروند اراک به انجام رسید و در هر دو گروه این رقابت‌ها تیم‌های میزبان بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافتند.

در حالی که 14 تیم در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول نوجوانان ایران حضور داشتند، در گروه نخست به میزبانی شهر قزوین، تیم شهرداری این شهر در دیدار نهایی موفق به شکست توپکاه بابلسر شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه تیم کریمه قم با شکست سه بر یک تیم بیمه رازی نور در دیدار رده‌بندی عنوان سوم این گروه را از آن خود کرد.

 

در گروه دوم به میزبانی شهر اراک، تیم شهروند اراک در مسابقه پایانی با نتیجه سه بر یک تیم موسسه پیروزی کیش را شکست داد و قهرمان شد، تیم والیبال صنایع اردکان نیز از سد تیم لاستیک بارز کرمان عبور کرد و به مقام سومی این گروه دست یافت.

 

بدین‌ترتیب کریمه قم به همراه هفت تیم دیگر نظیر شهرداری قزوین، توپکاه بابلسر، بیمه رازی نور، لاستیک بارز کرمان، شهروند اراک، صنایع اردکان و موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش سهمیه حضور در مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال نوجوانان ایران را به دست آوردند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار