124744
۱۶ آذر ۱۳۹۶
فرماندار بندر انزلی:

نهادهای اجرایی بندرانزلی از فعالیت‌های هدفمند کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه آگاه‌سازی و ارتقاء توانمندی‌های کودکان و نوجوان ضرورت توسعه‌ همه‌‌جانبه جامعه امروز است، گفت: تمام ارکان اجرایی شهرستان بندرانزلی در راستای توسعه فرهنگی از فعالیت‌های هدفمند کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، میرشمس مومنی‌زاده در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به اینکه اثربخشی فعالیت‌های کانون در حوزه‌های فرهنگی تاثیرگذار است اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی از نیازمندی‌های جامعه امروز است.

فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در تمامی سطوح و طبقات در شهرستان انزلی دنبال می‌شود اعلام کرد: شهرستان بندر انزلی در راستای توسعه فرهنگی از فعالیت‌های هدفمند کانون پرورش فکری حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آگاه‌سازی و ارتقاء توانمندی‌های کودکان و نوجوان ضرورت توسعه‌ همه‌ جانبه در جامعه امروز است بیان کرد: کودکان و نوجوانان در جامعه اسلامی به‌منظور ترویج و انتقال صحیح آموزه‌های دینی باید در اولویت امور باشند.

 

 

مومنی‌زاده یادگیری و فرهنگ‌سازی در سنین کودکی را اثرگذار‌تر از دوران بزرگسالی عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز‌های ویژه نسل کودک و نوجوان به هدف‌گذاری و فرهنگ‌سازی به‌منظور تحقق امر آموزش باید گام‌های اساسی در جامعه برداشت.

وی با تاکید بر اهمیت بهسازی فضا‌های آموزشی و ضرورت تجهیز مراکز فرهنگی هنری استان گیلان خاطرنشان کرد: همکاری‌های متقابل شهرستان بندر انزلی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزایش می‌یابد.

مدیر‌کل کانون مرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه توسعه‌ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، نیازمند توسعه فرهنگی است گفت: هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در تحقق توسعه فرهنگی اثر‌گذار است.

 

اسفندیار ضیایی با تاکید بر پیشینه و جایگاه کانون در خانواده‌ها و با بیان اینکه و با بیان اعتماد جامعه اساس و اولویت هر فعالیت‌ فرهنگی است افزود: اعتماد جامعه نسبت به فعالیت‌های فرهنگی در تعامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب تحقق اهداف فرهنگی می‌شود.

وی تشکیل کمیته کودک و نوجوان در شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های ثمر‌بخشی کانون عنوان کرد و با اشاره به اینکه این اقدام می‌تواند به تحقق اهداف فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان کمک کند افزود: افزایش‌ فضا‌های آموزشی و تجهیز و بهسازی مراکز فرهنگی هنری از نیازمندی‌های فرهنگی استان گیلان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تاکید بر اینکه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی در استان ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کانون را افزایش می‌دهد بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان توسعه فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان را دنبال می‌کند.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار