124614
۱۶ آذر ۱۳۹۶

خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندانشان در فضای مجازی باشند

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندانشان در فضای مجازی باشند، گفت: خانواده‌ها باید بیش‌ از پیش روی اعمال فرزندانشان در این فضا نظارت داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی کودک پرس استان تهران به نقل از پایگاه پلیس، سردار امیر حسین یاوری در اختتامیه هفتمین دوره بصیرت‌افزایی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) اظهار داشت: بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه از مشخصه‌های بارز پلیس اسلامی است.

وی افزود: پلیس اسلامی از اوضاع و احوال اطراف خود آگاه است، دوست و دشمن را می‌شناسد، در دفاع از ارزش‌های اسلامی حضوری فعال دارد و در خط امام و رهبری حرکت می‌کند و این‌ها نشان از بصیرت و آگاهی پلیس اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مردم از پلیس برقراری امنیت و آرامش را در جامعه می‌خواهند که این امر ساده نیست و نیروی انتظامی برای رسیدن به این مهم باید بسیار تلاش کند.

 

 

یاوری، برخورداری از آگاهی، فهم ژرف و عمیق نسبت به امور، ذهن فعال و اندیشه‌گر، داشتن نگاهی جامع‌گرایانه، هوشمندی و روشن‌بینی نسبت به امور جامعه را از مصادیق پلیس بصیر عنوان کرد و اظهار داشت: داشتن بصیرت سیاسی،‌ دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و التزام عملی به ولایت فقیه از ویژگی‌های مهم یک پلیس بصیر است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندانشان در فضای مجازی باشند، تبیین کرد: فضای مجازی روزبه‌روز در حال پیشرفت است و خانواده‌ها باید بیش‌ از پیش نظارت روی اعمال فرزندانشان در این فضا را داشته باشند.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس مسلمان از منظر مقام معظم رهبری دارای چهار مؤلفه کلان شامل ویژگی‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و سازمانی است که هرکدام از این ویژگی‌ها دارای شاخصه‌های متفاوت بوده و برای توفیق و عزتمندی پلیس در جامعه، دارا بودن توأمان آن‌ها مورد نیاز است.

 

یاوری، خدمت‌رسانی شایسته به مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و افزود: بصیرت، اخلاص و تعهد در اجرای هرچه بهتر قانون از مهم‌ترین شاخصه‌های رفتاری کارکنان نیروی انتظامی است و بصیر بودن پلیس می‌تواند در خدمت‌رسانی شایسته به مردم نقشی انکارناپذیر داشته باشد.

وی، داشتن قدرت مقایسه و قضاوت، هوشمندی و روشن‌بینی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را از خصوصیات مهم پلیس بصیر برشمرد و تأکید کرد: بایستی هدف‌ها، ابزار، روش‌ها و درنهایت راه‌های مبارزه با دشمن را بشناسیم و آنچه مورد تأکید است، موضوع بصیرت و بصیرت افزایی است که مدیران نیروی انتظامی به این مهم توجه ویژه‌ای دارند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار