123879
۱۳ آذر ۱۳۹۶

دریافتی‌ مستمری‌بگیران کمیته‌ امداد و بهزیستی ۳ برابر شده است

نماینده مردم شیراز در مجلس‌ شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه مجلس از ابتدای سال جاری دریافتی مستمری‌بگیران و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی سه برابر افزایش یافته است.

به‌گزارش کودک پرس از شیراز، علی اکبری در حاشیه آیین گرامیداشت روز جهانی معلولین در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: توجه به معیشت، اشتغال و درمان معلولان جسمی، حرکتی و نابینایان، مورد توجه مجلس شورای اسلامی است و در این مورد مصوبات بسیاری را برای رفع مشکل جامعه هدف تصویب و اجرا کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از وظیفه نمایندگان مجلس‌شورای اسلامی برطرف کردن مشکل و آلام معلولان جسمی و نابینایان است، افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و نیز معلولان با ایجاد کارآفرینی و افزایش دریافتی عامل موثر و تعیین کننده‌ای در کاهش مشکل این گروه است.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس‌ شورای اسلامی تصریح‌ کرد: برای مقابله با حوادث رانندگی که سالانه منجر به کشته، مجروح و نیز معلولیت می‌شود باید علاوه بر فرهنگ‌سازی به زیرساخت‌های حمل ونقلی توجه ویژه‌ای شود.

اکبری بیان کرد: بر اساس مصوبه مجلس از ابتدای سال جاری دریافتی مستمری‌بگیران و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی سه برابر افزایش یافته است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار