123740
۱۲ آذر ۱۳۹۶

سطح محتوایی آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی ارتقا یافته است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سطح محتوایی آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی ارتقا یافته است.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا درویش نژاد در جلسه ستاد برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی هرمزگان عنوان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش های عروسکی رضوی از مهمترین رویداد های فرهنگی و هنری هرمزگان طی دهه گذشته بوده است که نقش به سزایی در گسترش فرهنگ منور رضوی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده ها داشته است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت سطح آثار ارائه شده در جشنواره یازدهم افزود: طی جلسات مختلف ده دوره برگزاری جشنواره مورد آسیب شناسی جدی قرار گرفت و دوره یازدهم بعنوان نقطه عطف این جریان مهم محسوب می شود زیرا توجه به محتوای آثار به صورت صددر صد مورد اهتمام برگزار کنندگان قرار گرفته است.

 

 

دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی اضافه کرد: در این دوره در راستای افزایش سطح محتوایی آثار بخش تئاتر خیابانی رضوی نیز اضافه شده است که امسال به میزبانی شهر میناب برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تشکیل کمیته های مختلف در جهت برگزاری مطلوب جشنواره اشاره کرد و بیان کرد: ستاد دائمی جشنواره امسال به صورت مستمر فعالیت داشته و با توجه به پیگیری های مناسبی که صورت گرفته امسال شاهد حضور گروه های قوی و تخصصی در جشنواره خواهیم بود.

 

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 الی 22 آذر ماه در بندرعباس و بخش خیابانی آن در میناب برگزار می شود.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار