123732
۱۲ آذر ۱۳۹۶

تئاتر جادوی قصه‌ها است/ تئاتر، برترین ابزار‌ انتقال مفاهیم به کودکان است

استاد ورکشاپ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از استرالیا اظهار کرد: تئاتر همانند یک سلاح و بمب عمل می‌کند که به راحتی مفاهیم را به کودکان منتقل می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، گری فیردمند، استاد ورکشاپ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از استرالیا گفت: برای سومین بار متوالی در این دوره از جشنواره شرکت می کنم.

وی با بیان اینکه افتخار می کنم و خوشحال هستم که در استان همدان حضور دارم، افزود: اقلیم همدان سرد اما مردم مهربان و خونگرمی دارد.

وی تصریح کرد: در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کارگاه آموزشی با موضوع ایده ها و فکرها در قالب اشیاء و مواد ارائه می شود.

استاد ورکشاپ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از استرالیا خاطرنشان کرد: تئاتر کودکان نباید مدت زمان آن طولانی باشد چرا که آنان را خسته می کند و مفاهیم نمایش به خوبی منتقل نمی شود.

فیردمند با بیان اینکه تئاتر جادوی قصه هاست، ابراز داشت: تئاتری مناسب کودکان است که آنان را با نمایش و بازیگران درگیر کند.

وی گفت: نمایش باید طوری باشد که درگیری ذهنی بین دو طرف کودکان با بازیگران و آنان با مخاطبان خود برقرار کنند.

وی با بیان اینکه تئاتر همانند یک سلاح و بمب عمل می کند که به راحتی مفاهیم را به کودکان منتقل می کند، خاطرنشان کرد: تئاتر کودک باید موضوع آموزنده ای را به کودکان آموزش دهد.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار