123699
۱۲ آذر ۱۳۹۶
مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان:

استقبال پرشور همدانی‌ها از جشنواره کودک در روز نخست/ ۲۷ اجرا در روز دوم گرمابخش جشنواره

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از استقبال پرشور همدانی‌ها از جشنواره کودک در روز نخست خبر داد و گفت: امروز در مجموع ۳۳ اجرای نمایش در سراسر استان همدان صورت می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، نصرت‌الله رمضانی با بیان اینکه تاکنون جشنواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم همدان مواجه شده است، اظهار کرد: در نخستین روز جشنواره بسیاری از سالن‌ها با انبوهی از جمعیت مواجه شدند که نشان از اهمیت جشنواره تئاتر کودک دارد.

وی تصریح کرد: امروز و در دومین روز از جشنواره، در مجموع 33 اجرای نمایش در سراسر استان صورت می‌گیرد که 27 اجرا با 11 گروه نمایشی در شهر همدان و هشت اجرای نمایش نیز در شهرستان‌ها خواهد بود.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن قدردانی از پوشش مطلوب جشنواره از سوی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما اظهار کرد: شبکه شما و شبکه جهانی هدهد نیز برای پوشش برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهروندان همدانی سعی بر تهیه بلیت نمایش‌ها داشته باشند، گفت: اما با توجه به خالی گذاشتن 30 درصد ظرفیت سالن‌ها، در صورت استقبال بیشتر، همه افراد می‌توانند از نمایش‌ها بازدید کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: سالن سینمایی مجتمع فرهنگی شهید آوینی هم آماده شده است تا در صورت استقبال بیشتر علاقمندان، و پر بودن سالن اصلی تئاتر، از طریق ویدئو پروژکتور بتوانند نمایش را تماشا کنند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار