123405
۱۱ آذر ۱۳۹۶
با پایان رقابت ۱۰ تیم رقم خورد؛

فرنگی‌کاران قم روی سکوی پنجم کشتی ایران

فرنگی‌کاران نوجوان استان قم با کسب مقام پنجم به کار خود در پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور پایان دادند.

به گزارش کودک پرس ، دیدارهای مرحله مقدماتی با حضور 10 تیم طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در دو گروه پنج تیمی به انجام رسید و در گروه نخست تیم‌های هیأت‌‌ کشتی خوزستان، تهران، توابع تهران، فارس و سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم هیأت‌‌ کشتی استان قم نیز که در گروه دوم مرحله مقدماتی جای گرفته بود با تیم‌های هیأت‌‌ مازندران، لرستان، خراسان‌رضوی و اردبیل پیکار کرد، گروهی که هیأت‌‌ قم نخستین مسابقه خود را در آن برابر تیم هیأت‌‌ اردبیل انجام داد و با برتری هفت بر سه از تشک خارج شد.

کشتی‌گیران تیم هیأت‌‌ قم دومین مسابقه خود را برابر تیم هیأت‌‌ مازندران انجام دادند ولی در پایان رقابت کشتی‌گیران دو تیم در 10 وزن، نتیجه هفت بر سه به نفع تیم حریف رقم خورد تا نخستین شکست مرحله مقدماتی این مسابقات در کارنامه کشتی‌گیران قم به ثبت برسد.

 

 

نماینده هیأت‌‌ قم در سومین مسابقه خود با انگیزه جبران شکست برابر مازندران با قدرت به مصاف تیم هیأت‌‌ خراسان‌رضوی رفت و در پایان 10 وزن رقابت، در 6 وزن به برتری رسید و بدین‌ترتیب دومین برد خود را در این مرحله از مسابقات کسب کرد.

چهارمین مسابقه تیم هیأت‌‌ قم از مرحله پنجم مقدماتی پیکارهای این دوره برابر تیم هیأت‌‌ لرستان به انجام رسید و در پایان این کشتی‌گیران تیم حریف بودند که با نتیجه عجیب هشت بر دو تیم هیأت‌‌ قم را شکست دادند تا تیم هیأت‌‌ قم در مرحله مقدماتی به دو برد و دو باخت دست یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در گروه (الف) به مدت دو روز به میزبانی سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم خوزستان با شکست تیم مازندران در دیدار فینال به مقام قهرمانی دست یافت.

در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها به ترتیب خوزستان، مازندران، تهران، لرستان، قم، توابع تهران، خراسان‌رضوی، فارس، اردبیل و سیستان و بلوچستان اول تا دهم شدند در حالی که قم بعد از کسب دو برد و دو باخت در مرحله مقدماتی، برای کسب مقام پنجم برابر توابع تهران به تساوی پنج بر پنج دست یافت اما امتیاز مثبت 22 بر 21 به سود قم، نتیجه نهایی این رقابت را به نفع نوجوانان کشتی‌گیر قم رقم زد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار