123023
۰۹ آذر ۱۳۹۶

ادای احترام اعضای باشگاه کتابخوانی یک روستا به نویسندگان کودک و نوجوان

اعضای باشگاه کتابخوانی به احترام تمام نویسندگانی که برای نوجوانان کشورمان قلم می‌زنند، گلدان گلی را به آنها تقدیم کردند.

به گزارش کودک پرس ، رفیع افتخار نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در خصوص ابتکار یک روستا در زمینه کتابخوانی گفت: اعضای باشگاه کتابخوانی در روستای ابویسان از توابع بخش هلالی و در شهرستان جغتای استان خراسان رضوی، به قول خودشان کاری کرده‌اند کارستان. گلدانی آن هم با مواد بازیافتی از جمله بطری‌های نوشابه و نوشیدنی‌های دیگر درست کردند و هدفشان از این کار احترام به محیط زیست بوده است. گل کاشتند تا ثابت کنند مانند گیاهان رشد کرده اند و بالیده اند و می خواهند همچنان ادامه بدهند و مثل گل های یخ مقاوم باشند.

 

وی افزود: اعضای باشگاه کتابخوانی به احترام تمام نویسندگانی که برای نوجوانان کشورمان قلم می زنند و کتاب هایشان را در باشگاه کتابخوانی خوانده اند، گلدان های خود را به آنها تقدیم کردند و نام آنها را بر روی گلدان‌هایشان چسباندند و لا به لای کتاب های نمایشگاهشان چیدند. این کار را برای من هم انجام دادند. این از ابتکار یک روستا است.

 

 

این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص کتابخانه روستای ابویسان از توابع بخش هلالی و در شهرستان جغتای استان خراسان رضوی اظهار کرد: کتابخانه روستای ابویسان خود اتکاست و صرفاً با حمایت های مردمی اداره می شود. نوشتن نام نویسندگان بر روی گلدان هایی که اعضای باشگاه کتابخوانی روستا درست کردند، نمونه بی بدیلی از عشق و علاقه آن ها به فرهنگ مکتوب و کالای والایی به نام کتاب است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار