122537
۰۸ آذر ۱۳۹۶

کنگره جهانی و مدرسه منطق جهانی ینیلوگ برگزار می‌شود

ششمین کنگره جهانی و مدرسه منطق جهانی ینیلوگ روزهای ۱۶ ژوئن تا ۲۶ ژوئن در ویشی قرانسه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس، ششمین کنگره جهانی و مدرسه منطق جهانی ینیلوگ UNILOG برگزار می‌شود. این کنگره از ۱۶ ژوئن تا ۲۶ ژوئن در ویشی قرانسه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود در رابطه با موضوع کنگره را نهایت تا اول دسامبر ۲۰۱۸ ارسال نمایند. محور کلی موضوع، منطق و فلسفه منطق می‌باشد.

منطق جهانی یک نظریه کلی در رابطه با ساختارهای منطقی است. در طول قرن بیستم، منطقهای متعددی ایجاد شده است: منطق شهودی، منطق دونستیک، منطق ارزشمند، و غیره. منطق جهانی منطق جدید نیست، بلکه راهی برای ادغام این چندگانگی از منطق‌ها با توسعه ابزار و مفاهیم کلی است که می‌تواند به تمام منطق‌ها اعمال شود. منطق جهانی می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تولید یک منطق خاص مورد نیاز برای یک وضعیت خاص دیده شود. کنگره جهانی و مدرسه منطق جهانی یک رویداد ترکیبی از مدرسه و کنگره است. این مدرسه در زمینه وسیعی از موضوعات مختلف فعالیت می‌کند. این کنگره با دعوت از برخی از بهترین کارشناسان ارائه می‌گردد.

 

در طول این سال‌ها، ینیلوگ رویدادی منطقی در سطح بین‌المللی بوده است که با مشارکت بسیاری از صاحبنظران معروف در حوزه منطق مانند ویلفرد هودز، دانیل مندسی، سول کریپیک، جاکو هینتیکا، دا گابای، آرنون آرون،بنتیکت لئو، دیوید مکینسون، ید ونما، نیوتون داو کاستا، مایک دان، وال گرانکو، یوری گورویچ، یانوش چلاکوفسکی، استفان خوان، سارا نگری، آرنولد کاولو، پیتر شروهدر ​​هیستر، جیلار شر، هیروکیرا آنو، جان کورکران، هارتری فیلد، گرهارد جوگر، ارنست لپور، مارکوس کراچ، ملوین فیتینگ، لوچیو فلوریدی، پاتریک بلکبرن، یان والنسکی، کریستر سیگربرگ، دیل ژاکت، سان جوی شین، جوکو وننن، جان وودز و بسیاری دیگر از صاحبنظران برگزار شده است. ینیلوگ یک رویداد منطقی به معنای وسیع آن است.

مردم از مکان‌های مختلف و با خطوط فکری متفاوت در حوزه‌های فلسفه، ریاضیات، زبان شناسی، علوم رایانه، نشانه شناسی، علوم شناختی جمع می‌شوند و ایده این است که تعامل میان همه این افراد ارتقا یابد. علاقمندان جهت شرکت و ارسال آثار خود می‌توانند به آدرس http://www.uni-log.org/vichy۲۰۱۸ مراجعه نمایند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار