موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
122375
۰۷ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل ارشاد استان هرمزگان:

نمایش‌های راه یافته به یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی معرفی شد

مدیرکل ارشاد استان هرمزگان نمایش‌های راه یافته به بخش‌های مختلف یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا درویش‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه بازبینی نمایش‌های بخش صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی با حضور داوران برگزار و راه یافتگان به بخش مسابقه مشخص شدند.

وی ادامه داد: در بخش نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش بچه‌های سقاخانه به کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد، نمایش سیاره عروسک به کارگردانی محمد غلامی از مشهد ، نمایش یک استکان چای به کارگردانی مصطفی داوطلب از مشهد، نمایش قدمگاه به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد، نمایش مسافران کوچک به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب و نمایش گل فروشی خاندان صابر به کارگردانی مصیب داوری از شهرستان رودان به بخش مسابقه راه یافتند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در نمایش‌های بخش عروسکی نیز نمایش پنجه طلا به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان، نمایش یک روز برفی به کارگردانی حامد ترابی از همدان، نمایش مگولیا به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد، نمایش نامه پروانه‌ای به کارگردانی مهناز آقایی از مشهد، نمایش دعای باران به کارگردانی مائده آریانوش از مشهد و نمایش چارقد گلدار گلدون خانم از بندرعباس از راه یافتگان به بخش مسابقه هستند.

درویش‌نژاد تصریح کرد: در نمایش‌های بخش خیابانی هم نمایش ضامن آهو به کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز، نمایش کبوتر زرد به کارگردانی مرتضی اسدی از کرمانشاه، نمایش کاسه گردون به کارگردانی نرگس خاک کار از شهرری، نمایش طوق سبز به کارگردانی فرهاد لباسی از همدان، نمایش خوشبختی همین جاست به کارگردانی مصطفی دهشت از کرمانشاه، نمایش حسرت به کارگردانی علی رحیمی از میناب، نمایش فاطمه رضا به کارگردانی حبیب ناصری و باقر رمضان زاده از میناب رودان به بخش مسابقه راه یافتند.

 

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بخش صحنه‌ای و عروسکی در بندرعباس و بخش خیابانی در میناب از 19 الی 22 آذرماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار