122201
۰۵ آذر ۱۳۹۶

پلیس چین درپی رسوایی در یک آموزشگاه، همه مهدکودک‌های پکن را بازرسی می‌کند

پلیس پکن به دنبال رسوایی اخلاقی و برخوردهای نامناسب و انجام اقدامات خشونت‌آمیز در یکی از آموزشگاه‌های پیش‌دبستانی در این شهر، تمامی مهدکودک‌های پایتخت چین را مورد بازرسی قرار می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، موضوع رسوایی اخیر باعث نگرانی گسترده در میان والدینی شده است که کودکانشان در مهد کودک حضور دارند.
کمیسیون آموزش و پرورش شهر پکن در بیانیه ای از همه مهد کودک های این شهر که بیش از 22 میلیون نفر را تحت آموزش دارند، خواسته است اخلاق کاری و حرفه ای و کیفیت آموزشی و به خصوص مسایل امنیتی در این آموزشگاه ها را بهبود بخشند.
این کمیسیون افزوده است: پس از یک مورد رسوایی در یک مهد کودک خصوصی شهر پکن پلیس تمامی مهدها را در همه بخش ها و مناطق شهر مورد بازرسی قرار می دهد و لازم است آموزشگاه ها با نیروهای پلیس همکاری کنند.

 

این کمیسیون از اخبار دریافتی از برخی پیش دبستانی ها ابراز نگرانی و اعلام کرده است با هر کسی در هر مقامی که باشد در آموزشگاه های متخلف برخورد خواهد شد.
برخی از مادران کودکانی که با آنها برخوردهای خشن و غیراخلاقی شده است در حالی که در مصاحبه با خبرنگاران گریه می کردند گفته اند که باید رییس مهد کودک و معلمانی که باعث این رسوایی شده اند به مجازات برسند.

 

تصاویر ویدیویی که از پیش دبستانی مذکور بدست آمده است نشان می دهد که چند معلم یک کلاس، کودکان را وادار می کردند در مقابل یکدیگر به بهانه اینکه نقش دکتر یا پرستار و یا بیمار را بازی می کنند، عریان شوند.
همچنین مشاهدات و مستندات حاکی است که پس از صرف ناهار به برخی از کودکان قرص های خواب آور داده می شده و بعضا معلمان این کلاس که سه نفر بودند کودکان را با سوزن زدن به دستانشان تنبیه می کرده اند.

این مهد کودک خصوصی که در سال 1998 میلادی در پکن تاسیس شد و از سهامداران بورس نیویورک می باشد و دارای بیش از 500 مهد کودک در بیش از 300 شهر چین است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار