121909
۰۴ آذر ۱۳۹۶

«مائده طهماسبی» به بازیگران «سامو بندری» پیوست/ مشارکت بوشهری‌ها در تولید سریال ابراهیم فروزش

سامو بندری اولین سریال تلویزیونی ابراهیم فروزش با فیلمنامه اصغر عبداللهی و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی در گروه نوجوان مرکز سیما فیلم در اواخر پیش تولید می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، بارندگی شدید در چندروز گذشته باعث خسارت به دکورهای آماده شده و لوکیشن های در حال آماده سازی شد و تلاش و کار گروه صحنه را مضاعف کرد.

نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس و گروه صحنه و تولید بنا به تعدد و پراکندگی لوکیشن در شهر و اطراف بوشهر و با توجه به نزدیک شدن زمان کلید و تولید با پشتکار و تلاش زیاد مشغول آماده سازی آنها برای شروع تولید هستند.

تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد. از نکات قابل توجه این پروژه مشارکت بازیگران و عوامل محلی بوشهر و منطقه در کنار بازیگران و عوامل حرفه ای در تولید این پروژه است و دستیاران فروزش در بندر بوشهر به دنبال انتخاب بازیگران نوجوان و محلی از منطقه تاکنون بیش از 300 نفر از نوجوانان، بازیگران و هنرمندان منطقه را دیده و بیشتر انتخاب های خود را نهایی کرده اند.

 

 

مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری و حسین غفاری مدیر صدابرداری سریال نیز با توجه به شرایط و مختصات منطقه بوشهر و همچنین تصویربرداری و صدابرداری مجموعه در شهر و اطراف بوشهر و بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس و حتی در زیر آب به دنبال تجهیزات مورد نظر هستند.

در خلاصه سریال آمده است: ناخدا صبور و خانواده اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می کنند. ناخدا از معتمدین ‌بندر است و اهالی بندر او و خانواده اش را به خوبی می شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی های زیادی می کند و ناخدا را به دردسر می اندازد. ناخدا با صبوری و به همراه خانواده اش سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای سامو را حل کند و آرامش را دوباره به خانواده بازگرداند. اما دوباره سامو ماجراجویی جدیدی می کند. اصغر عبداللهی نیز با انرژی تمام در حال نگارش قصه ها می باشد و تا کنون سه فصل از مجموعه 35 قسمتی این سریال را به نگارش درآورده است.

 

همچنین مائده طهماسبی نیز به جمع بازیگران ساموبندری پیوسته است.

عوامل پروژه تا الان محمدرضا نجفی مدیر تولید، مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری، ونداد احمدیان تصویربردار، حسین غفاری مدیر صدابرداری، محمدجواد رجب‌زاده دستیار اول کارگردان، سیاوش درخشی دستیار دو کارگردان، محبوبه نظری منشی صحنه، مجتبی طاهرخانی مدیر برنامه ریزی، وحید قربانیان و محمد دریس براک دستیاران تصویر، جلال امیری مرند طراح گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس، زهره اسکندری دستیار لباس، علی خیری مدیر صحنه، رامین کردعلیوند، سید مهدی نجفی، بهرام سامانی دستیاران صحنه، الهام افشاریان روابط عمومی، سیامک اسفندیاری مدیر تدارکات، صادق مهری، یاسین مشعوف دستیار تدارکات، شهرام دانشگریان سینه موبیل و بازیگران حسن پورشیرازی و علی اوسیوند و مهدی فقیه هستند.

 

سریال سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم به زودی کلید می‌خورد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار