121667
۰۲ آذر ۱۳۹۶

راهیابی ۱۴ اثر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان از راهیابی ۱۴ اثر به پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان (کاسپین) در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا پارسی در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان گیلان در رشت افزود: در مجموع یکصد و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی متن های آثار، توسط سه داور بازخوان از استان های اردبیل، گیلان و بوشهر، ۳۸ اثر برای بازبینی نمایش انتخاب شد که پس از بازبینی 14 اثر برای شرکت در جشنواره برگزیده شد.

وی با بیان این که از مجموع آثار راه یافته به جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در گیلان، هفت اثر در بخش صحنه ای، چهار اثر خیابانی و سه اثر در بخش کودک و نوجوان است، اظهار کرد: گیلان با پنج اثر، مازندران با چهار آثار، سمنان و گلستان هر کدام با دو اثر و خراسان شمالی با یک اثر در این جشنواره راه یافت.
وی با اشاره به انتخاب سه اثر به عنوان متون نمایشی برتر در این جشنواره، خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره از این آثار، ۲ اثر از سمنان و یک اثر از خراسان شمالی تقدیر به عمل می آید.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان اضافه کرد: جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان از ششم تا نهم آذر ماه جاری با شرکت هنرمندان معلول استان های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، سمنان و گیلان در زیباکنار رشت برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار