121460
۰۱ آذر ۱۳۹۶
رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد؛

رقابت كشتی‌گيران قم در جام بين‌المللی كودك

رئيس هیأت‌‌ كشتی استان قم از رقابت كشتی‌گيران قم با رقبای شركت كننده در مسابقات بين‌المللی ۲۰۱۷ جام كودك خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محسن وزیری اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام کودک یکی از جام‌های معتبر رده‌های سنی پایه در تقویم فدراسیون بین‌المللی کشتی است و به همین منظور ناظر هندی از سوی فیلا برای این نظارت بر نحوه برگزاری این رقابت‌ها به ایران سفر کرده است.

وی با بیان اینکه مسابقات جام کودک به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود، اضافه کرد: گروه‌بندی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کودک در رده سنی نونهالان در حالی مشخص شد که کشتی‌گیران قم در رشته فرنگی این جام با حریفان خود سرشاخ خواهند شد.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی جام کودک به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان البرز به انجام می‌رسد، اضافه کرد: در کشتی آزاد این جام هشت تیم خارجی و چهار تیم داخلی حضور دارند و ابتدا در چهار گروه سه تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها از امروز در سالن انقلاب کرج، ابراز کرد: در گروه نخست تیم ایران (الف) با بلاروس و عراق، در گروه دوم تیم ایران (ب) با هیأت‌‌ البرز و قرقیزستان، در گروه سوم تیم ایران توسعه با آذربایجان و ارمنستان و در گروه چهارم تیم‌های روسیه، اوکراین و گرجستان به میدان می‌روند.

وزیری عنوان کرد: آشوک کومار که تابستان امسال نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام یادگار امام (ره) قم بود، بار دیگر از سوی این اتحاد برای نظارت بر کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات جام روز جهانی کودک به کشورمان سفر کرده است.

وی در پایان با اشاره به آغاز کشتی‌های ملی‌پوش قم در مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جهان، اظهار کرد: مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم برای شناخت حریفان خود امروز به روی باسکول می‌رود و روز چهارشنبه اول آذر ماه برای کسب مدال از این رقابت‌ها در لهستان به روی تشک خواهد رفت.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار