120671
۲۷ آبان ۱۳۹۶
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایذه خبر داد؛

سقوط نوجوان ایذه‌ای از کوه و امدادرسانی توسط اورژانس هوایی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: امدادرسانی به نوجوان حادثه دیده سقوط از کوه در مناطق صعب‌العبور شهرستان انجام شد.

به گزارش کودک پرس ، علی اکبر آبسته با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده برای کمک به بیماران اورژانسی شهرستان اظهار کرد: در پی آمبولی ریه یک زن در شهرستان و نیاز فوری وی به انجام مداوای بیشتر درخواست برای انتقال وی از طریق اورژانس هوایی انجام شد.

وی افزود: در پی این درخواست هلی‌کوپتر اورژانس هوایی استان به شهرستان ایذه اعزام شد و بیمار مذکور برای انجام مداوای بیشتر به اهواز اعزام شد.

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به انجام ماموریت امدادی برای کمک به یک فرد آسیب‌دیده تصریح کرد: طی تماس فردی از منطقه سید خدر با مرکز پیام ۱۱۵ ایذه مبنی بر سقوط از ارتفاع نوجوان ۱۵ ساله از کوه هماهنگی‌های لازم با مسئول هلال احمر صورت گرفت.

آبسته خاطرنشان کرد: در این رابطه آمبولانس هلال احمر با امدادگر به همراه تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان عازم منطقه شدند و پس از طی مسافت صعب‌العبور و طاقت‌فرسا بیمار به بیمارستان شهدای ایذه منتقل و تحویل پزشک اورژانس داده شد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار