120635
۲۷ آبان ۱۳۹۶
همزمان با هفته كتاب و كتابخوانی؛

تجهیز کتابخانه استاد گلچین معانی شهرآباد به بخش کودک

همزمان با هفته كتاب و كتابخوانی، واحد كودک و نوجوان كتابخانه استاد احمد گلچين معانی شهرآباد به بهره‌برداری رسيد .

به گزارش کودک پرس ، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و در مراسمی با حضور رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بردسکن، بخشدار شهرآباد و سرپرست شهرداری، واحد کودک و نوجوان کتابخانه استاد احمد گلچین معانی شهرآباد به بهره‌برداری رسید .

در این مراسم رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بردسکن گفت: کودکان و نوجوانان آینده این سرزمین را می‌سازند و یکی از بهترین این نیازها فراهم ساختن زمینه مطالعه انواع کتاب‌ها است.

مهدی زارعی افزود: کتابخانه استاد گلچین معانی شهرآباد، یکی از 17 کتابخانه در خراسان رضوی است که مجوز راه‌اندازی بخش کودک و نوجوان این کتابخانه را اخذ کردیم.

 

 

وی ادامه داد: در این بخش بیش از 200 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل کتابخانه‌های استان اعتبار هزینه شده است که تجهیز فضای سمعی بصری این مجموعه همزمان انجام شده است.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بردسکن ،کتابخانه شهرآباد را یک فرصت غنی از وجود هزاران جلد انواع کتاب دانست و گفت: بنا داریم نسبت به حضور بیشتر خانواده‌های شهرآبادی در این کتابخانه برنامه‌ریزی کنیم .

زارعی اظهار کرد:کتابخانه استاد گلچین معانی شهرآباد با دارا بودن بیش از 14 هزار جلد انواع کتاب تنها 830 عضو دارد که از این میان بیش از 500 نفر از اعضا را کودکان و نوجوانان کمتر از 14 سال تشکیل می‌دهند .

وی اضافه کرد: ماهانه بیش از یک هزار کتاب کودک به صورت امانت به کودکان و نوجوانان شهرآبادی داده می‌شود .

گفتنی است؛ در این مراسم بخشدار شهرآباد ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و تجلیل از مسئول کتابخانه استاد گلچین معانی شهرآباد خواستار حمایت بیشتر مسئولان محلی از این کتابخانه شد و از شهردار شهرآباد هم خواست با پرداخت به موقع سهم نیم درصدی کتابخانه به رشد و ارتقای آن کمک کند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار