11671
۲۲ آبان ۱۳۹۵

«سورپرایز» ملایریها برای کودکان و نوجوانان

تئاتر خیابانی «سورپرایز» کاری از گروه نمایشی «سپید و سیاه» ملایر بوده که در بخش مسابقه خیابانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرفته شده است.

به گزارش کودک پرس پرس : تئاتر خیابانی «سورپرایز» کاری از گروه نمایشی «سپید و سیاه» ملایر است که در بخش مسابقه خیابانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرفته شده است.

در همین راستا سرپرست گروه نمایشی «سپید و سیاه» ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: «سورپرایز» یکی از 6 نمایش منتخب استان همدان بوده که در مرحله پایانی این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

مهدی حبیبی افزود: داستان این نمایش، قصه خواهر و برادر دوقلویی است که از زندگی یکنواخت خود خسته شده و در پی کشف اتفاقات جدیدی هستند و در این بین مشکلاتی برای ایشان پیش می‌آید.

وی که سال گذشته نیز با نمایش «خانواده کارفینگل» و «خوان چندم؟» در بخش خیابانی این جشنواره حضور داشت؛ گفت: در این کار علاوه بر خودم، نرگس خاک‌کار، میلاد زنگنه، سعید حسین‌پور، محدثه فرهادی و علی حسینی نیز به عنوان بازیگر حضور دارند.

برنده جایزه اول طراحی صحنه و دوم کارگردانی از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: امید خاک‌کار به عنوان دستیار کارگردان و آرمان اکبری و میلاد جعفرپور هم دیگر عوامل این نمایش هستند.

لازم به ذکر است گروه نمایشی «سپید و سیاه» ملایر از جمله گروه‎های فعال تئاتری کشور بوده که در طی سال‎های اخیر توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی معتبر برای این شهرستان افتخارآفرینی کند که از جمله آنها می‌توان به کسب عنوان بهترین کارگردان در بخش تئاتر خیابانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جایزه اول نویسندگی، اول کارگردانی و اول بازیگری زن از بیست و یکمین و جایزه دوم بازیگری زن از بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.

بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی شهر همدان در آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار