موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11110
۱۶ آبان ۱۳۹۵

مسابقه کتاب‌های دست ساز در کاشمر برگزار می شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر از برگزار شدن اولین مسابقه کتاب های دست ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ,محمدرضا بدیع‌زادگان با بیان این مطلب اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و با هدف شناسایی نویسندگان کودک و نوجوان
کاشمر در سه سطح ابتدایی، متوسطه اول و متوسط دوم برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل کتاب های دست سازی که قصد دارند در این مسابقه شرکت کنند باید به صورت دستی تهیه شود ضمن اینکه خلاقیت در متن، طراحی جلد و صفحه آرایی از مواردی هست که در امتیاز شرکت کنندگان تأثیرگذار است.

بدیع‌زادگان در تشریح بیشتر این مسابقه تصریح کرد: متن کتاب‌های دست ساز نباید کپی برداری شده از منبع دیگری باشد، بلکه خود شرکت کنندگان در واقع در کنار ساخت دستی کتاب، نسبت به تولید متن و محتوا هم باید اقدام کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر افزود: محتوای کتاب‌ها نیز به دلخواه شرکت کنندگان می تواند در زمینه های علمی، مذهبی، ادبی، شعر و سایر موضوعات باشد.

وی گفت: متأسفانه به رغم اینکه استعدادهای مناسبی در کودکان و نوجوانان اهل مطالعه و قلم وجود دارد اما بسیاری از کودکان و نوجوانان مستعد در نویسندگی ناشناخته مانده و از آنجا که برنامه مشخصی برای آن ها پیش بینی نمی شود استعدادهای آن ها آنگونه که باید شکوفا نمی شود.
رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اولین مسابقه کتاب های دست ساز شاهد گام برداشتن در راستای تقویت نویسندگان کودک و نوجوان در کاشمر باشیم.

بدیع زادگان اضافه کرد: این مسابقه با همکاری انجمن خیرین کتابخانه ساز، شهرداری، اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر برگزار می گردد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار