موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11067
۱۶ آبان ۱۳۹۵

«پس لرزه» راهی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

نمایش «پس لرزه» به کارگردانی محمد اسماعیل زاده به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را یافت، این نمایش به زودی در کرج اجرا می شود.

به گزارش کودک پرس ,نمایش «پس لرزه» از استان البرز به بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت این جشنواره با حضور گروه های نمایشی ایرانی و خارجی، آذرماه در استان همدان برگزار می شود.

نمایش پس لرزه نوشته سینا شفیعی است، کارگردانی این اثر به عهده محمد اسماعیل زاده است. قصه این نمایش به سه نوجوان اختصاص دارد که با تضاده، طرز فکر و نیازهای متفاوت دست و پنجه نرم می کنند و هریک به شکل مختلفی دچار بحران هویت شده اند.

اسماعیل زاده کارگردان این نمایش گفت: این نمایش به دنبال بیدار کردن تخیل تماشاگر است در این اثر قاب هایی وجود دارد که توسط تماشاگر نقاشی می شود.

وی درباره تمرین های بازیگران این اثر گفت: از بهمن ماه سال گذشته تمرین ها به صورت مداوم آغاز شده است و طی اجراهای مختلف نمایش به کیفیتی رسیده که امروز می تواند در خود را در لیست بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ببیند.

کارگردان نمایش پس لرزه بازیگران این نمایش را معرفی کرد و گفت: علی برنگی، محمد رشنو، نیما نوروزی و علیرضا چگینی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

به گفته اسماعیل زاده این نمایش به زودی دور سوم اجراهای عموم خود را قبل از عزیمت به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در کرج آغاز می کند.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار