موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10374
۰۸ آبان ۱۳۹۵

آتش‌سوزی در یک مهد کودک در کرج

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: با تلاش آتش‌نشانان آتش‌سوزی در محوطه مهد کودک در فاز یک اندیشه اطفا شد.

به گزارش کودک پرس  ,رضا قاسمی در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 301 اندیشه اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان آتش‌سوزی در محوطه مهد کودک در فاز یک اندیشه اطفا شد.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنجشنبه ششم آبان‌ماه 95 در تماسی که با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق مهد کودک واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان هشتم غربی گزارش شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان بی‌درنگ زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل عازم محل حریق شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: هنگام رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به محل حریق مشاهده شد محوطه حیاط مهد کودک که مسقف شده بود به فضای آموزشی به علت نامعلوم  طعمه حریق شده است که با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در پایان متذکر شد: امیدواریم شهورندان با رعایت موارد ایمنی از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار