موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/فارس
243591
۲۱ اسفند ۱۴۰۰

۲ کودک خردسال در آتش چهارشنبه‌ سوری فوت شدند

حوادث دلخراش مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال همچنان ادامه دارد و در تازه‌ ترین حادثه در استان فارس ۲ کودک بر اثر سوختگی جان‌ شان را از دست دادند. در کازرون نیز وقوع حوادث جداگانه چند نفر را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش کودک پرس ،روز پنجشنبه در شهرستان خفر واقع در استان فارس، ۳کودک ۴ و ۵ و ۷ساله در نبود والدین‌شان تصمیم به آتش بازی گرفتند. آنها برای این کار روی یک لاستیک مقداری نفت ریختند و آن را آتش زدند که از رویش بپرند، اما یکباره آتش خودشان را هم گرفتار کرد و هر ۳ نفر دچار سوختگی شدیدی شدند.

آنها به بیمارستان منتقل شدند اما به گفته مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۲نفر از آنها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده بودند که  جان خود را از دست دادند. او ادامه داد: کودک ۷ ساله دیگر نیز در این آتش‌بازی دچار ۶۰ درصد سوختگی شده بود که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمومنین بستری است، اما وضعیت مطلوبی ندارد.

مصدومیت ۲نوجوان در کازرون

سومین حادثه نیز در استان فارس رخ داد و در جریان آن ۲پسر نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی ۶۰ درصدی شدند. این حادثه ظهر روز پنجشنبه درخیابان باغ آسیایی کازرون رخ داد. ۲نوجوان ۱۰ و ۱۶ ساله مشغول ترقه بازی بودند که به‌دلیل انفجار ترقه‌ها دچار سوختگی ۶۰درصدی و آسیب چشمی شدید شدند که پس از انجام اقدامات درمانی توسط اورژانس به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند. به گفته بهمن جمشیدی، رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون، این دومین حادثه مربوط به انفجار ترقه در این شهرستان در هفته گذشته بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار