موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210161
۱۴ آذر ۱۳۹۸

نوجوانانی که ستاره می‌شوند

رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه “منظومه ستارگان” برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال با محوریت ارسال ایده و طرح‌های جذاب در ۱۳ حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سید صالح خشوعی رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: آیین افتتاحیه “منظومه ستارگان” روز پنجشنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۰ صبح در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی با سخنرانی علیرضا روحانی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه “منظومه ستارگان” برنامه‌ای برای ستاره شدن نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است، اظهار داشت: این برنامه توسط ۴۰ نفر از نوجوانان و جوانان ۱۶ تا ۲۲ سال برگزار می‌شود که با همکاری خانه نوجوان و فرهنگسرای پایداری از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.
سید صالح خشوعی افزود: در افتتاحیه این پویش ۱۳ شاخص ورزشی، هنر‌های تجسمی، موسیقی، رسانه و صنایع دستی و … به نوجوانان اعلام می‌شود که تا ۱۴ دی ماه فرصت دارند در سایت manzoomeisf.ir در یکی از این شاخص‌ها ایده یا طرحی برای خوشحالی مردم شهرشان بدهند.
او تصریح کرد: اختتامیه “منظومه ستارگان” پس از داوری این آثار و ایده‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‌شود و برگزیدگان مدال مدافعان نوجوان را دریافت می‌کنند تا زمانی برای اجرای ایده شان به آن‌ها اعلام شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار