موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203330
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خوزستان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر سی‌ودومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شنبه ۲۶ مرداد در اهواز رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان ظهر شنبه 26 مرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

«محمد جوروند» در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره (31 مرداد تا 4 شهریور) در سینما هلال اهواز برگزار می شود اظهار کرد: 10 فیلم کودک و نوجوان از سینمای ایران، فرانسه و مکزیک اکران می شود که فیلم های خارجی با دوبله فارسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این جشنواره علاوه بر پخش فیلم، برنامه های جنبی تدارک دیده شده که از جمله می توان بهکارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه عروسک سازی، اجرای نمایش عروسکی، موسیقی کودک اشاره مرد.

وی اضافه کرد: غرفه های متنوع (فروش بازی های فکری، نقاشی چهره کودکان، ایستگاه نقاشی، آموزش فیلم سازی و …)، جلسات نقد و بررسی با حضور 30 داور کودک و نوجوان که کار داوری را انجام می دهند از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره است.

جوروند با بیان اینکه فیلم ها در دو سانس 19:30 و 21:30 اکران می شود تصریح کرد: همچنین فیلم های خاطره انگیز سینمای کودک و نوجوان در 15 منطقه سیل زده و کم برخوردار خوزستان نمایش داده می شود.

(پنج شنبه 31 مرداد) ساعت 19:30 فیلم «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون از کشور فرانسه و 21:30 «بنیاین (پویانمایی» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی اکران می شود.

(جمعه 1 شهریور) ساعت 19:30 فیلم «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و 21:30 «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی نمایش داده می شود.

(شنبه 2 شهریور) ساعت 19:30 فیلم «جوانمردان (پویانمایی)» به کارگردانی علی احمدی و 21:30 «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری اکران می شود.

(یکشنبه 3 شهریور) ساعت 19:30 فیلم «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و 21:30 «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر نمایش داده می شود.

(دوشنبه 4 شهریور) ساعت 19:30 فیلم «غرغرو وارد می شود» به کارگردانی آندری کونوریه از کشور مکزیک و 21:30 «فیلم تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی اکران می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار