188391
۱۹ آذر ۱۳۹۷
فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

اجرای طرح شهید « بهنام محمدی » در ۶ مدرسه آستارا

آرمان از اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در ۶ مدرسه آستارا با هدف تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «جهانبخش آرمان » در حاشیه بازدید از اجرای مسابقات طرح شهید « بهنام محمدی » در مدارس این شهرستان، اظهارکرد: طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه طرح شهید « بهنام محمدی » نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است، افزود: همافزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید «بهنام محمدی» از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

وی با اشاره به اینکه طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی» به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت اداره آموزش و پرورش آستارا در ۶ مدرسه متوسطه دوره اول این شهرستان اجراء می‌شود.

سرهنگ آرمان گفت: جعفرنژاد، نواب، شرف، حضرت زینب(سلام الله علیها)، توحید و بهار مدارسی هستند که طرح شهید « بهنام محمدی » در آنها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت ‌زمان اجرای طرح شهید « بهنام محمدی » ۶ سال و مختص مدارس دولتی متوسطه دوره اول و دوم شهرستان آستارا است، اظهارکرد: در مرحله نخست این طرح به دنبال معرفی طرح به دانش ‌آموزان از طریق شناسایی چهره ‌به‌ چهره و ارتباط ‌گیری با برگزاری مسابقات و اردوهای علمی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری همایش اولیاء در قالب طرح شهید « بهنام محمدی » خبر داد و افزود: این همایش ۲۵ آذر در یکی از مدارس هدف برگزار می‌شود.

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ساعات پرورشی، آمادگی دفاعی و زنگ‌های تفریح زمان مناسبی برای اجرای طرح « شهید بهنام محمدی » در مدارس است، گفت: دانش ‌آموزان در این ساعات به انجام کارهای علمی همچون پرواز پاراگلایدر، موشک آبی، موشک هوازی به زمین و ابرحباب می‌پردازند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار