181070
۲۲ مهر ۱۳۹۷
فرمانده سپاه استان سمنان:

امروز باید قالب‌های آموزش دفاع مقدس بر اساس مخاطبان تدوین شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم راویان دفاع مقدس را در گرایش‌هایی چون کودک و نوجوان، دانشجو، دختر و پسر و عموم مردم تربیت کنیم.

به گزارش کودک پرس ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان سمنان با اشاره به اینکه امروز لازم است تا شیوه‌های روایتگری دفاع مقدس بر اساس مخاطب‌شناسی باشد گفت: نباید اجازه داد تا موضوعات سیاسی وارد عرصه دانش‌آموزی شود چرا که این مهم ظلم بزرگی در حق دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش که مهمترین سرمایه هر کشور است، افزود: امروز منبع قدرت هر کشور نیروی انسانی و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آن کشور است و شکل‌دهی این نسل در دوران تحصیل انجام می‌شود و بر همین اساس کار مهم در حوزه قدرتمندی کشور به فرهنگیان واگذار شده است.

سردار حسن حسن‌زاده با بیان اینکه نباید موضوعات سیاسی وارد عرصه دانش‌آموزی شود، اضافه کرد: ورود موضوعات سیاسی به عرصه دانش‌آموزی بزرگترین ظلم در حق نسل دانش‌آموز ماست که باید مراقبت کرد و اگر کسی وارد این موضوعات شود هم مصداق کج‌سلیقگی و هم مصداق ندانم کاری است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان سمنان با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جدید کشور در توسعه فرهنگ دفاع مقدسهستند تصریح کرد: در استان سمنان شهدای نوجوان فراوانی داریم که باید وقت گذاشت و زندگی آنها را مطالعه و برای نسل جوان و نوجوان بازگو کرد و به یادگار گذاشت تا نسل آینده به عنوان نسل ایرانی باوقار و انقلابی تربیت شوند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار