180540
۱۸ مهر ۱۳۹۷

۴۰۰ کودک از موزه تنوع زیستی محمدیه قزوین بازدید کردند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: طی ۲ روز گذشته بالغ بر ۴۰۰ کودک از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه قزوین بازدید کرده و با حیات وحش استان آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس ، اکبر کشت پرور با اعلام این خبر گفت: بازدید از موزه تنوع زیستی محمدیه به مدت یک هفته برای کودکان و خانواده های آنان به مناسبت هفته کودک و به ویژه روز کودک و محیط زیست رایگان اعلام شده بود که با استقبال خوب دانش آموزان و کودکان مواجه شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: طی 2 روز گذشته بیش از 400 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و کانون های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کردند.
کشت پرور ادامه داد: در این بازدیدها کارشناسان محیط زیست ضمن تشریح این روز، در مورد موزه تنوع زیستی و اهمیت گونه های جانوری و گیاهی برای بازدید کنندگان توضیحاتی دادند.

وی گفت: موزه تنوع زیستی شهر محمدیه با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاه های طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.

16 مهرماه روز جهانی کودک نامگذاری شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار