موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174456
۱۴ شهریور ۱۳۹۷
از مهر ماه؛

«اقیانوس آرام» نوجوانان را به شبکه دو می‌برد

برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه‌کنندگی وحید ملتجی قرار است از مهرماه در شبکه دو سیما به روی آنتن رود. برنامه‌ای که حال و هوای «نیم رخ» را با خود به همراه دارد.

به گزارش کودک پرس، در این برنامه که به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه‌کنندگی وحید ملتجی تولید می‌شود نوجوانان قصه‌های پرماجرای زندگی خود را روایت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه نوجوان‌هایی دور هم جمع شده‌اند و یکی از فعالیت‌هایشان ساخت برنامه تلویزیونی است و همه اتفاقات توسط نوجوانان رقم می‌خورد. در برنامه «اقیانوس آرام» ۲۴ نوجوان در استودیو خواهند بود و به مشکلات نوجوان در خانواده، مدرسه و جامعه می‌پردازند.

«هادی نعمت اللهی» کارگردان برنامه «اقیانوس آرام» گفت: برنامه اقیانوس آرام گفت‌و‌گومحوراست و در هر برنامه یک نوجوان با داستانی خاص و شنیدنی  به همراه یک مهمان بزرگسال از چهره های سرشناس متناسب با موضوع برنامه حضور دارند.

وی افزود: تلاش ما این است که نوجوانان حضور فعالی در برنامه داشته باشند و به جز برخی کارهای تخصصی و فنی تمام کارها از جمله ساخت کلیپ، خواندن نریشن و تیزرهای تبلیغاتی با کمک خود نوجوانان انجام بگیرد برای همین هم نوجوانان حاضر در برنامه را در قالب گروه‌های جداگانه دختران و پسران سازماندهی کرده‌ایم و در نظر داریم که قبل از شروع برنامه بعضی آموزش‌های فنی و محتوایی را به وسیله اساتید به نوجوانان ارائه کنیم.

 

احمد ذوعلم مدیر طرح و برنامه اوج کودک و نوجوان هم با بیان این که باید بستر فعالیت نوجوانان در جامعه را فراهم کرد گفت: از سال ۹۶ که مدیریت و تیم جدید به بخش کودک و نوجوان سازمان رسانه ای اوج آمد متوجه شدیم که بیشتر برنامه سازان به سراغ کار در حوزه کودک می روند که راحت‌تر است برهمین اساس اوج کودک و نوجوان مصمم است که %۷۰ فعالیت‌های خود را روی کار در حوزه نوجوان که سخت‌تر است متمرکز کند.

وی درباره مراحل پیش تولید برنامه تلوزیونی اقیانوس آرام گفت: ما به سراغ تعداد زیادی از کارشناسان مذهبی و روانشناسان حوزه نوجوان رفتیم تا ابتدا مسئله اصلی نوجوان را پیدا کنیم و اکثرا کارشناسان بیان داشتند که مسئله اصلی نوجوانان قابل اعتماد بودن است.

وی در پایان با اشاره به برنامه های نوجوانانه دهه هفتاد گفت: برنامه نوجوانانه نیم رخ در دهه هفتاد حرف های جدی می زد و این باعث می شد که نوجوانان عمیق تر بشوند و حال برنامه آقیانوس آرام قرار است همان الگو را دنبال کند چون معتقد هستیم دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را شگفت زده خواهند کرد.

 

**فراخوان حضور نوجوانان در یک برنامه تلویزیونی

دست اندرکاران برنامه اقیانوس آرام فراخوانی را به منظور مشارکت هر چه بیشتر نوجوانان بدین شرح ذیل منتشر کرده اند: به نام خدای قصه های شنیدنی سلام از قدیم گفته‌اند بهتر است تجربه دیگران را دوباره تجربه نکنیم یا به عبارت بهتر ، باید از تجربه های خوب و بد دیگران درس گرفت. اقیانوس آرام، جایی است که به دغدغه های نوجوانان می پردازد و چه بهتر که در کنار پرداختن به این موضوعات،  داستان و تجربه های برخی از نوجوانان را هم بشنویم.

کسانی که گرچه سن و سالشان آنقدر بالا نیست، اما تجربه هایی به دست آورده اند که زندگی شان را خاص و شنیدنی کرده است.

 

در صورتی که خودتان جزو این دسته از نوجوانان هستید یا یکی از آنها را می شناسید، اسم، دلیل خاص بودن زندگی او و یک شماره تماس را به شماره ۰۹۳۷۲۹۰۷۵۳۹ ارسال فرمائید. سایر نوجوانان علاقمند به همکاری با برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام نیز می توانند از طریق همین راه ارتباطی اعلام آمادگی کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار