167848
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
تولید شبکه یزد؛

پخش برنامه «ماجراهای تی تی» از شبکه کودک

انیمیشن ماجراهای تی تی از جمعه پنجم مرداد ماه هر روز هفته شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹صبح و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ از شبکه کودک پخش می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مجموعه انمییشن “ماجراهای تی تی ” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی یادگار و به سفارش صدا و سیمای مرکز یزد در ۲۶ قسمت ۱۱ دقیقه ای برای کروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.


در مجموعه انيميشن “تی تی و کوچولوها” كه هر قسمت قصه جداگانه اي دارد، خردسالان با تعدادي از بچه هاي حيوانات آشنا مي شوند، در هر قسمت اين مجموعه داستان زندگي يكي از حيوانات به تصوير كشيده مي شود .” تی تی ” که در این مجموعه موجودی تخیلی و فضایی است با بچه های حیوانات روبرو می شود او که در پی تحقیقات برای شناخت بیشتر موجودات زمینی است .

در اين قصه ها مخاطب به شكل غير مستقيم با ويژگي هاي حيوانات مختلف آشنا مي شود.از آنجا که زندگی شهری کودکان و نوجوانان را از حیوانات دور نگه داشته، آشنایی کودکان با زندگي حيوانات و ويژگي هاي منحصربه فرد آنها به شکل غیر مستقیم در این داستان تکرار می شود.از طرفی کودک در طول داستان با پرورش تخیل و رشد ذهنی همراه خواهد بود و در کنار موضوعات داستان ایجاد سرگرمی و آموزش و … بوجود می آید.


تهیه کننده و کارگردان : مصطفی یادگار / نویسنده : محمد برومند / انیماتورها : خدیجه گلبایی ، روح الله یادگار ، محمد رحمانی ، امیر سعید دهقان .

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی رسانه ملی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار