158602
۱۳ خرداد ۱۳۹۷
معاون اجتماعی انتظامی مازندران:

۳ نفر در آبهای بهشهر و بابل غرق شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن دو نوجوان در بهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ علیرضا باقری اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در شهرستان بهشهر، مأموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه دریکی از روستاهای حومه شهرستان در بررسی‌های اولیه دریافتند، دو نوجوان ۱۱ و ۱۲ ساله بهنام‌های “یاسین و امیرحسین– ج” حین شنا در داخل استخر باغ به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: این دو نوجوان به علت غرق‌شدگی و خفگی جان خود را از دست دادند و علت تامه حادثه در دست بررسی بیشتر است.

سرهنگ باقری همچنین از وقوع غرق‌شدگی نیز دریکی از روستاهای بابل خبر داد و افزود: در این حادثه جوان ۲۲ ساله‌ای هنگام ماهیگیری در آب‌بندان به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به خانواده‌ها و شهروندان از آنان خواست با توجه به شروع فصل گرما و حضور افراد برای شنا در دریا و استخر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار سانحه ناگوار نشوند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار