153659
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
در پیام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی مطرح شد؛

قدردانی از زحمات ماماها برای سلامت مادر و فرزندان/ تبریک به مناسبت روز جهانی «ماما»

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی، ١۵ اردیبهشت ماه، روز جهانی «ماما» را به تمامی ماماهای شاغل در این سازمان تبریک گفت و از زحمات بی شائبه آنان قدردانی کرد.

به گزارش کودک پرس ، متن پیام مهدی درخشان به شرح زیر است:

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی است تا با نگاهی دوباره به جایگاه ارزشمند مامایی در نظام سلامت کشور، بستر مناسبی جهت افزایش تعامل «ماما» با مادران و خانواده ها را فراهم نموده و بتوانیم با همفکری و برنامه ریزی های منسجم در راستای بهبود شاخص های سلامت مادران و نوزادان بیمه شدگان ارجمند و همچنین افزایش جایگاه رفیع سازمان پر افتخار تأمین اجتماعی در کشور گام های ارزنده ای برداریم.

 

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر به خود می بالد که کارکنان پاک نهاد و نیکو سرشتی دارد که به پشتوانه علم و عمل خود در جهت سلامت مادران و نوزادان کشور عزیزمان همه سعی و تلاش خویش را به کار می گیرند.

 

ضمن تبریک روز جهانی ماما به جامعه فرهیخته مامایی در مراکز درمانی سراسر کشور، از زحمات بی شائبه آنان که با هدف بهبود اعتلای سلامت مادران این مرز پرگهر است، قدردانی نموده و برای همه این عزیزان از درگاه ایزد متعال تندرستی و کامیابی مسئلت میکنیم.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار