153117
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
با حضور بیش از ۸۰۰ زائر نوجوان؛

اختتامیه «هدیه پدر مهربان» در حرم رضوی برگزار شد

با حضور بیش از ۸۰۰ زائر نوجوان و والدینشان اختتامیه «هدیه پدر مهربان» حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،  رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در این ویژه برنامه که سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه از ساعت 16:30 در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) ابراز کرد: یکی از مهمترین بخش‌های تربیتی کودکان تربیت دینی و معنوی آن‌هاست.

حجت الاسلام مهدی شجاع بیان کرد: گاهی والدین نسبت به آشنایی فرزندانشان به قرآن بی تفاوت‌اند، اما برای آموزش‌های دیگر همچون زبان خارجه، ورزش و …. اهتمام عجیبی دارند، این در حالی است که تنها قرآن کریم راه رستگاری را به ما آموزش می‌دهد. امام علی(علیه‌السلام) به فرزند خود امام مجتبی(علیه‌السلام) فرمودند: «فرزندم اولین چیزی که به تو یاد دادم؛ قرآن کریم بود»

وی تصریح کرد: واحد نوجوانان اداره علوم قرآنی امسال برای اولین بار برنامه «هدیه پدر مهربان» را به منظور آموزش و آشنایی بهتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید، سیره و زندگانی اهل بیت(علیهم‌السلام)، مفهوم انتظار فرج، اعمال و رفتار منتظر واقعی در رواق‌های مختلف حرم مطهر رضوی برگزار کرد که به حمدالله مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

حجت الاسلام شجاع با بیان اینکه زائران نوجوان با شرکت در این کارگاه‌ها کارت جایزه دریافت می‌کردند، بیان کرد: در این مراسم از 600 دانش آموز نوجوان که بیشترین کارت جایزه را دریافت کرده‌اند، تجلیل شد.
برگزاری مسابقه، همخوانی گروه سرود صاحب الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)، مداحی و اجرای برنامه‌های شادی از دیگر برنامه‌های این اختتامیه بود.

همچنین در پایان این ویژه برنامه والدین بچه‌ها در کارگاه‌های ایده‌پردازی خلاق، تفسیر و مشاوره خانواده شرکت کردند.

 

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار